Bugatti vārds visciešāk saistās ar Etori Bugati – aizrautīgu inženieri, kurš 20. gadsimta ievadā īstenoja savu sapni par nelielu, vieglu un ātru automobili, kurš varētu uzvarēt sacensībās. Taču, runājot par Bugatti vēsturi, nedrīkst nepieminēt arī Etores dēlu, 15. janvāra gaviļnieku Žanu, kurš savulaik radīja Type 57 SC Atlantic jeb modeli, kas gadu desmitiem tika uzskatīts par skaistāko auto, kāds jelkad radīts un aizvien ir pieskaitāms izcila autobūves dizaina paraugiem. 

Žana aizraušanās ar automašīnām parādījās jau bērnībā. Kad Etore 1910. gada janvārī atvēra savu ražotni Molsheimā, Žans lielāko daļu laika pavadīja jaunā uzņēmuma darbnīcās. Gadu gaitā Etores vecākais dēls turpināja smelties iedvesmu no sev apkārt redzētā un pusaudža gados viņa talants burtiski uzplauka, lai Molsheimā apgūtās zināšanas un meistarība jau 20. gadsimta 20. gadu beigās rezultētos partnerībā zem vienas firmas jumta. Bet jau 1936. gadā, kad Žanam bija tikai 27 gadi, viņš saņēma sava tēva dibinātā uzņēmuma atslēgas, lai to virzītu pretī pārtikušai nākotnei.

Nav zināms, vai tā bija onkuļa un vectēva ietekme, bet līdztekus jaunākajām automobiļu tehnoloģijām Žana aizraušanās bija arī automašīnu dizains. Kas no šīs aizraušanās sanāca?Sanāca estētiskas un mūžīgas formas, kas ietekmēja visu nozari turpmākajās desmitgadēs un nav aizmirstas pat nepinu gadsimtu pēc to radīšanas.

Savus pirmos auto Žans Bugati izstrādāja tikai 21 gada vecumā. 1926. gadā Etore Bugati prezentēja Type 41 Royale – automobili, ko raksturo vislielākā jauda, iespaidīgākie gabarīti un ārkārtīgi grezns interjers. Tikai divus gadus vēlāk Žans Bugati izstrādāja sešus metrus garo Type 41 Royal Roadster Esders. Tekstilizstrādājumu magnāta Armāna Esdēra divvietīgais kabriolets vēl šodien pārsteidz ar savu unikālo eleganci un tā viena no neparastākajām īpatnībām vēl bez krietnā izmēra, ir priekšējās daļas noformējums. Proti, tā kā Esdērs ar savu vareno auto vēlējās braukt tikai dienas laikā, dizainers nolēma, ka apaļie priekšējie lukturi mašīnai tādā gadījumā nemaz nav vajadzīgi, turklāt tā ir iespēja eleganto dizainu padarīt vēl iespaidīgāku. Bez šī auto Žana Bugati roka, starp citu, uzzīmēja arī tādus priekšzīmīgus eksemplārus kā Type 46, Type 55 un Aerolithe.