Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Tirdzniecības centrs "Spice" investē septiņus miljonus eiro interjera atjaunošanas projektā

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Līdz ar jauno 2022.gadu tirdzniecības centrā "Spice" sākta interjera atjaunošana. Projekta kopējās investīcijas sasniedz septiņus miljonus eiro, un to plānots pabeigt šā gada beigās

"Šis tirdzniecības centram "Spice" ir ļoti nozīmīgs projekts, kura īstenošanā ieguldīts daudz laika un resursu, lai izveidotu vispiemērotāko konceptu, kas sakrīt gan ar mūsu zīmola, gan ar mērķa klienta vērtībām. Jaunā projekta mērķis ir radīt vidi, kas iedvesmo. Veidojot jauno interjera konceptu, uzmanība vērsta uz ikviena objekta ilgtspējību un dzīvotspēju, piešķirot katrai detaļai pievienoto vērtību. Katrs jaunais elements atjaunošanas projektā izvēlēts tā, lai mūsu apmeklētāji tirdzniecības centrā justos patīkami - ne tikai tāpēc, ka telpas kļūst vizuāli pievilcīgākas, bet arī inovatīvo risinājumu dēļ, kuru veidošanai izmantoti ilgtspējīgi materiāli," stāsta tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" vadītāja un valdes locekle Marie Vaino.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Lielās pārmaiņas sevī ietver grīdas seguma nomaiņu, inženiersistēmu atjaunināšanu, lai tās pielāgotu augstākajām mūsdienu kvalitātes prasībām, un arī atsevišķu zonu izveidi, piemēram, ģimenes istabu un rotaļu laukumu, kā arī citus labiekārtošanas darbus. Konceptā caurvīti pasaules mēroga vietējo mākslinieku darbi dažādos dizaina elementos.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Jaunā koncepta izstrādē iesaistīti vairāki savas jomas profesionāļi. Pamata koncepta autori ir "NStudio" un to tālāk attīstījuši stratēģiskie radošie konsultanti - Ilona Bogdane un Nora Gavare, savukārt būvuzraugs ir SIA "Fabrum" un projekta vadību uzņēmusies Sanita Rubene.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

"Tirdzniecības centra "Spice" jaunais interjers veidots pēc pašmāju toņu paletes. To raksturo svaigums, gaišums, siltums un dabīgums, kas mums kā nācijai un valstij ir sirdij tuvs, distancējoties no pelēkiem un drūmiem toņiem. Īpaša uzmanība pievērsta apgaismojumam. Pretēji ierastajam, vēsajam, tirdzniecības centriem raksturīgajam apgaismojumam jaunajā "Spices" konceptā paredzēts silts apgaismojums, kas radītu mājīguma un relaksācijas sajūtu," par jauno projektu stāsta tirdzniecības centra "Spice" stratēģiskā radošā konsultante un "INTERIOR 11" interjera dizainere Ilona Bogdane.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centrā "Spice" tiks izveidotas jaunas zonas - ģimenes istaba un rotaļu laukums. "Radošajā procesā mēs atšķetinājām, kas ir "spēle" un kas ir "spēlēšanās", un tas nenozīmē, ka tā ir paredzēta tikai bērniem. Drīzāk tās ir atmiņas un prieks, ko pieredzēt un atminēties, - tādēļ jaunais spēļu laukums veidots visai ģimenei. Arī tajā integrēsim Latvijas dabai raksturīgus dizaina elementus, piemēram, mīkstās mēbeles, kuru forma atgādina Latvijas pludmalēm raksturīgos oļus," tā tirdzniecības centra "Spice" stratēģiskā radošā konsultante un "NŌR design" dibinātāja, interjera dizainere Nora Gavare.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu