Padod karalisko kečupu! Karaliene Elizabete II negaidīti uzsāk biznesu

Raksta foto
Foto: SCANPIX/REUETRS

95 gadi - kāds vecums? Karaliene Elizabete II laidusi klajā savu pārtikas zīmolu!

Karaliene Elizabete II ievieš savu garšvielu zīmolu, piedāvājot klasisko kečupu un britiem tik populāro brūno mērci.

Raksta foto
Foto: Pubicitātes foto

Britu izdevums "The Sun" ziņo, ka karalienes kečups ir "ideāli piemērots brokastīm vai jebkurai citai ēdienreizei" un ir aromatizēts ar "datelēm, ābolu sulu un garšvielām",  savukārt brūnā mērce, kas pēc garšas un tekstūras ir līdzīga zināmajai steiku mērcei, ir "papildināta ar aromātisku etiķi un garšvielām".

Ir zināms, ka no ātri pasūtāmajiem ēdieniem karaliene iecienījusi "Fish & Chips" līdzņemšanai, ko nereti pasūta, atrodoties Balmoralas pilī. 

Visas mērču garšvielas tiek audzētas karalienes īpašumā Sandringemā, Norfolkā.  Mērču realizācijas datums vēl nav publiski paziņots, bet zināma cena - 8 eiro. 

Šis nav Viņas Majestātes pirmais pārtikas bizness. Karaliene Elizabete II ir arī liela džina cienītāja, tāpēc Bekingemas pils 2020. gadā atklāja savu stipro alkoholisko dzērienu zīmolu.  Karaliskās ģimenes iecienītākais dzēriens tiek gatavots no viņas Londonas rezidences dārzos izaudzētām sastāvdaļām, kas papildinātas ar vilkābeļu ogām, citronu, zīdkoka lapām un lauru lapām.

Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix

Pagājušajā gadā karaliene apstiprināja alus klāsta pārdošanu, kas brūvēts no augiem, kas arī audzēti viņas Sandringemas īpašumā. Brūvējumi ir pieejami divās šķirnēs: auksti filtrēts, tradicionāls angļu "bitter" un spēcīgāks "Golden IPA", ko raksturo kā "unikāli dabisku".

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu