Rezultātā atsaukumam pakļauti vairāki desmiti tūkstošu Model S, Model X, Model 3 un Model Y automobiļu. Tesla gan nav informēta par avārijām, kas būtu notikušas programmatūras dēļ, un attiecīgi nav ziņu, ka kāds vai kāda būtu autonomās braukšanas sistēmas jaunākās Beta versijas dēļ guvis traumas.
Paredzams, ka februāra sākumā tiks sagatavota programmaparatūra, kas atslēgs automašīnās spēju daļēji ignorēt STOP zīmes. Atbilstošo paziņojumu vēstuļu formā automašīnu īpašnieki saņems ne vēlāk kā 28. martā.
Tiek ziņots, ka Tesla piekrita atslēgt jauno funkciju pēc tikšanās ar NHTSA amatpersonām.
"Rolling stop" jeb "ripojošās apstāšanās" funkcija ļāva Tesla transportlīdzekļiem paripot garām apstāšanās zīmēm.
Protams, ja vien mašīnas īpašnieks šo funkciju bija aktivizējis. NHTSA nosacījumi paredz, ka Tesla pāri krustojumam bez apstāšanās var pārbraukt tikai tad, ja ir izpildīti vairāki nosacījumi.
Proti, krustojumā nedrīkst būt gājēji, velobraucēji un citu transportlīdzekļu vadītāji, ar kuriem iespējama ceļu krustošanās, un visiem pienākošajiem ceļiem jābūt ar ātruma ierobežojumu līdz 30 jūdzēm jeb 48 kilometriem stundā. Tikai tad Tesla ar ieslēgtu autopilotu drīkst šķērsot krustojumu bez apstāšanās, bet ātrumam esot robežās no 0,1 līdz 5,6 jūdzēm stundā.