Mārketings 19. gadsimtā

Teātra izrāde Vašingtonā. Fotogrāfs Teodors Horidžeks, ap 1920. gadu
Teātra izrāde Vašingtonā. Fotogrāfs Teodors Horidžeks, ap 1920. gadu Foto: Library of Congress

Kerols bija arī prasmīgs sava laika mārketinga speciālists. Iespējams, tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ “Alises piedzīvojumi Brīnumzemē” ir bijusi tik populāra grāmata visos laikos, to zina pat tie, kuri grāmatu ne reizi nav lasījuši. 

Kerols sava darba popularizēšanas vajadzībām radīja arī produktus ar grāmatas tēliem – pastmarkas, cepumu kārbas ar darbu varoņiem.

Kvēlākajiem grāmatas cienītājiem viņš veidoja īpašu oriģinālā manuskripta reprodukciju, kas tajos laikos bija retums.

Pašiem mazākajiem lasītājiem tapa stāsta īsā versija, padarot Kerolu par vienu no pirmās frančīzes dibinātājiem vēl, pirms tirgū ienāca “Disney”.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu