Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Švarcenegers iejūtas Zeva lomā, lai reklamētu kaut kādu BMW (1)

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Amerikāņu futbola sezonas noslēguma spēle jeb Super Bowl norisināsies nākamajā svētdienā, 13.februārī Losandželosā, Kalifornijas štatā. Spēlē spēkiem mērosies Sinsinati Bengals un vietējā Rams vienība, bet spēles starplaikos par iespējami lielu skatītāju uzmanību sacentīsies reklāmdevēji no visas pasaules un visdažādākajām jomām.

Tā nu ir iegājies, ka reklāmas pauzes Super Bowl starplaikos īpaši iecienījuši ir autoražotāji, kas daudzmiljonu auditorijai izrāda speciāli gatavotas, īpaši radošas jaunāko produktu vai pakalpojumu reklāmas.

Kaut ko karstu un acīmredzami elektrisku gatavo arī BMW, jo vairāk nekā nedēļu pirms gaidāmās spēles un reklāmas pirmizrādes publiskajā telpā palaists klipa kaceklis jeb tīzeris, kurā galveno lomu spēlē neviens cits kā Arnolds Švarcenegers, un viņš ir iejuties sengrieķu dievu valdnieka, kā arī debesu un pērkona dieva Zeva lomā.

Avots: BMW USA

Ko Švarcenegers palīdzēs reklamēt BMW, pagaidām vēl nav zināms. Tomēr tēla izvēle, kā arī sauklis, ka "briest kaut kas elektrisks" (Something electric is brewing) liek domāt, ka Super Bowl pārtraukumos tiks reklamēts kāds elektromobilis. Vai tas būs kāds no esošajiem modeļiem, vai varbūt kāds pilnīgi jauns produkts, vēl nevar pateikt. Katrā ziņā var diezgan droši apgalvot, ka Švarcenegera atveidotais Zevs nereklamēs kafiju, lai gan tīzerī viņš ir iegriezies tieši kafejnīcā pēc brūnā, rūgtā dzēriena.

Uz augšu