Oriģinālais 1977. gada Lada Ņiva modelis Krievijā aizvien ir pārdošanā, jo pieprasījums pēc budžeta klases automobiļa, kam bezceļos līdzvērtīgas veiktspējas spēkratu atrast būs grūti, ir pietiekami liels. Acīmredzot ražotājs saskata arī turpmāku modeļa potenciālu, tāpēc AvtoVAZ īpašnieks Renault nupat paziņojis, ka apvienojumā ar Dacia resursiem 2025. gadā tiks laista klajā klasiskās Ņiva jaunā versija.
AvtoVAZ esot sākuši izstrādā jaunu Ņivu (5)
Pagājušajā gadā klasiskā Ņiva tika pārdēvēta par Lada Niva Legend, un tas tiek ražots paralēli modelim Niva Travel, kas ir koncerna partnerības ar General Motors auglis. Lai gan Legend modelis ir 45 gadus sens, uzņēmums to plāno paturēt klāstā, kamēr vien Krievijā tas ir iespējams.
Krievijā modeļa perspektīvas ir salīdzinoši labas, jo pieprasījums aizvien ir augsts, bet tehnisko noteikumu un ierobežojumu, kas vecākiem modeļiem liek šķēršļus attīstītākos tirgos, ir mazāk.
Lada zīmols aizsākās kā partnerība starp Fiat un Krievijas Tirdzniecības ministriju sešdesmitajos gados. AvtoVAZ zīmols Lada zīmols tika laists klajā 1973. gadā un plašu atpzīstamību ieguva ar kantainiem un ne visai ātriem modeļiem, no kuriem daži izdzīvoja līdz pat 21. gadsimta sākumam. Renault zīmolu pārņēma 2016. gadā.
Dacia produktu viceprezidents Lionels Žalē, atklājot jauno Dacia septiņvietīgo Jogger MPV, kura pamatā ir Renault grupas CMF-B platforma (izmantota arī tādos modeļos kā Renault Clio un Nissan Juke), norādīja, ka šie inženiertehniskie risinājumi tiks izmantoti arī jaunajā Ņiva, kam npieciešamo 4x4 sistēmu esot paredzēts piesaistīt no ārpuses.