Pirmais defekts parādījās, kad Aurus Senat tikko bija izbraucis no salona, – instrumentu panelī iedegās paziņojums, ka adaptīvā kruīza kontrole nav pieejama. Otrs defekts saistīts ar papildu bremžu lukturi, kas pēkšņi pārstāja darboties, pēc kā parādījās arī attiecīgs paziņojums.
Vēl viens ar elektroniku saistīts defekts ir pazudusi iespēja regulēt audio sistēmas skaļumu. Turklāt pēc Sopun Lab meistara domām tā vispār nav piemērota tādas klases automobilim, jo skan tāpat kā BMW 3. sērijas F30 bāzes audio sistēma ar sešiem skaļruņiem.
Vēl bez tā meistars pamanīja, ka automašīnu "velk pa labi", turklāt riteņu savirzi speciālistiem tā arī nav izdevies noregulēt.
Tai pašā laikā Sopun Lab darbinieks atzīmē, ka kopumā Aurus atstāj labu iespaidu, lai arī tik mazu laiku pēc ražošanas sākuma modelim jau prasās veikt uzlabojumus gan ārējā veidolā, gan salonā.
Kā piebilst Motor.ru, janvāra sākumā pēc divarpus gadiem Aurus izpilddirektora amatā atkāpās Adils Širinovs. Saskaņā ar plānu no Jelabugas tuvumā esošās rūpnīcas konveijera bija jānobrauc vairāk nekā 600 automašīnām gadā, taču septiņos mēnešos uzņēmumam izdevās samontēt tikai 60 priekšapmaksas Aurus.