Pagājušajā nedēļā pasauli pāršalca ziņas, ka "Facebook" un "Instagram" īpašnieks "Meta" draud Eiropā atslēgt šo platformu darbību saistībā ar Eiropā spēkā esošo datu regulējumu, kura dēļ eiropiešu dati nedrīkstētu glabāties serveros ASV. Pēcāk gan koncerns izplatīja paziņojumu, ka "absolūti nedraud" pamest Eiropu.
Pagājušajā nedēļā pasauli pāršalca ziņas, ka "Facebook" un "Instagram" īpašnieks "Meta" draud Eiropā atslēgt šo platformu darbību saistībā ar Eiropā spēkā esošo datu regulējumu, kura dēļ eiropiešu dati nedrīkstētu glabāties serveros ASV. Pēcāk gan koncerns izplatīja paziņojumu, ka "absolūti nedraud" pamest Eiropu.
Taču izlietu ūdeni vairs nesasmelsi, un šaubu sēkla ir iesēta. Kādam varbūt šķiet "kas tad tur liels, lai jau iet prom", bet patiesībā, ja tas notiktu, tā tūkstošiem uzņēmumu būtu kā apokalipse, jo ne "Facebook", ne "Instagram" sen vairs nav tikai platformiņas, kur jauki pačatot ar draugiem un padalīties ar fotogrāfijām šaurā lokā. Tas ir miljardu bizness, milzīgas mārketinga iespējas, kas palīdz arī citiem ģenerēt lielu apgrozījumu, ja vien prot šīs platformas izmantot. Par to arī plašāk šajā rakstā, kāda ir šo tīklu ietekme Latvijas reklāmas tirgū, ko par to devumu saka digitālā satura radītāji un kādas būtu alternatīvas, ja nu tomēr tie mums vairs nebūtu pieejami.