Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

"Madara Cosmetics" investē 350 tūkstošus eiro; startēs"print-on-demand" industrijā

Madara Cosmetics
Madara Cosmetics Foto: Ieva Leiniša/LETA

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" investējusi 350 000 eiro, lai sāktu jaunu "start-up" projektu "print-on-demand" industrijā, liecina uzņēmuma paziņojums biržai "Nasdaq Riga".

Jaunais projekts dos klientiem iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu, izmantojot pašapkalpošanās tīmekļa platformu "Selfnamed".

Uzņēmums piedāvās produktu sortimentu sejas, ķermeņa un matu kopšanai, ko iespējams pasūtīt, sākot no viena gabala. Produktiem joprojām būs "Cosmos" dabīgā un vai organiskā produkta sertifikācija.

Pašapkalpošanās pieredze ietvers dizaina studiju, kurā iespējams ievietot lietotāja zīmola elementus uzlīmju un kastīšu drukas laukumos.

Jau vēstīts, ka "Madara Cosmetics" koncerns 2020.gadā strādāja ar 16,075 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 39,2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 3,445 miljoni eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (23,93%), Lote Tisenkopfa-Iltnere (23,77%), Somijas "Transmeri Group Ab" (22,94%), Liene Drāzniece (6,79%) un Zane Tamane (6,45%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Svarīgākais
Uz augšu