Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

"Victoria's Secret" kampaņā piedalās modele ar Dauna sindromu (2)

Foto: sofiajirau/Instagram

Puertorikāņu modele Sofija Džiro ir redzama jaunākajā "Victoria's Secret" apakšveļas zīmola kampaņā. Viņa ir pirmā modele ar Dauna sindromu, kura sadarbojas ar šo zīmolu.

24 gadus vecā sieviete parādās jaunākajā apakšveļas kampaņā ar nosaukumu "Love Cloud". 

"Reiz es par to sapņoju, es strādāju pie tā, un tagad mans sapnis ir piepildījies," viņa raksta savā "Instagram" profilā, atklājot lielos jaunumus.

"Es beidzot varu jums atklāt manu lielo noslēpumu... Esmu pirmā "Victoria's Secret" modele, kurai ir Dauna sindroms!"

Modele kampaņā ir redzama kopā ar 17 citām sievietēm, kuras zīmols ir raksturojis kā "pirmās". Šis ir viens no apakšveļas zīmola centieniem iekļaut pēc iespējas dažādāka izskata modeles, kuras demonstrētu viņu preces.

Modele modes pasaulē debitēja pirms diviem gadiem, ejot pa mēli Ņujorkas modes nedēļā.

"Darbošanās modes jomā Amerikas Savienotajās Valstīs bija sākums, lai sasniegtu sapni, kas manī bija kopš agras bērnības: demonstrēt apģērbu pasaules populārākajās modes skatēs," teikts viņas mājaslapā.

"Piepildot savus sapņus, man vissvarīgākais ir parādīt cilvēkiem visā pasaulē, ka robežu nav, un iedvesmot citus arī īstenot savas ieceres."

2019. gadā modele klajā laida savu apģērbu un aksesuāru līniju "Alavett". Nosaukums radies, iedvesmojoties no pašas zīmola radītājas iecienītākās frāzes "I love it" ("Man tas patīk").

"Victoria's Secret" jaunākā kampaņa tika sākta pēc tam, kad zīmola pārstāvji pagājušajā gadā paziņoja par būtiskām zīmola un tā komandas sastāva izmaiņām. Daudzu gadu garumā "Victoria's Secret" saņēma kritiku par ierobežoto apakšveļas izmēru piedāvājumu un viena konkrēta tipa izskata modeļu iekļaušanu tā kampaņās un modes skatēs. Zīmols bija plaši pazīstams ar to, ka apakšveļa tika radīta ļoti tievām un garām modelēm, neiekļaujot citus ķermeņa tipus, tādējādi patērētājiem radot iespaidu par nesasniedzamiem skaistuma standartiem. 

""Love Cloud" kolekcija ir nozīmīgs brīdis zīmola attīstībā," tā paziņojumā presei sacīja Rauls Martinezs, kurš ir jaunais "Victoria's Secret" galvenais radošais direktors. "Šī kampaņa ir svarīga "Victoria's Secret" jaunā standarta sastāvdaļa, kuru mēs veidojam, sākot no brīnišķīgo sieviešu sastāva, kas kolekciju atdzīvina, līdz neticami iekļaujošam komandas garam fotosesijās."

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu