E-automobiļi ir tikpat bīstami kā mašīnas ar iekšdedzes dzinēju
Saskaņā ar Vācijas Apdrošinātāju asociācijas (GDV) sniegto informāciju, statistika par bojājumiem nepamato bailes no elektriskajām piedziņām. Tā uzskata arī auto pārbaužu uzņēmuma DEKRA negadījumu pētnieki un finanšu kompānijas Allianz eksperti. Aktuālajiem elektromobiļiem un moderniem tradicionālās piedziņas automobiļiem tā dēvētā ugunsslodze ir ļoti līdzīga, jo mašīnu konstrukcijā izmantoto sintētisko materiālu un plastmasas daudzums ir gandrīz identisks.
Tomēr elektroauto un hibrīdi rada jaunus izaicinājumus glābējiem avārijas gadījumā, jo ir maz pieredzes ar šāda tipa automobiļiem, kad tie iesaistīti avārijās un aizdegas. Vācijas Ugunsdzēsēju asociācijas (DFV) dati gan liecina, ka izaicinājums nav lielāks kā gadījumos, ja, piemēram, avarējis ar gāzi darbināms transportlīdzeklis.
Ekspertu secinājums, balstoties uz līdzšinējiem atklājumiem:
elektriskā automašīnā vadītājs var justies tikpat droši kā automašīnā ar parasto piedziņu.
Atšķirības tomēr ir remonta izmaksās
Atšķirība starp iekšdedzes dzinējiem un elektrificētām automašīnām ir redzama remonta izmaksās pēc avārijas.
Saskaņā ar apdrošināšanas kompānijas Allianz Versicherung pētījumu finansiālie izdevumi elektriskajiem transportlīdzekļiem ar akumulatoru ir par desmit līdz 30 procentiem lielāki nekā iekšdedzes dzinējiem. Plug-in hibrīda remonta izmaksas var būt pat par 50 procentiem lielākas.