Imantam autiņi interesējuši jau kopš bērnības, tāpat arī zīmēšana un konstrukcijas, īpaši – lidmodeļi. Tā kā lidošana viņam ir gēnos, Imants jau agri ķēries pie lidmodeļu spārnu profilu aprēķiniem un vēlāk arī lidojis aviācijas sporta klubā.
Kad ideoloģisku nesaskaņu dēļ lidošana vairs nebija iespējama, Imants iesaistījās Latvijas kartinga kustībā un pievienojās Jauno tehniķu stacijai, kur Teodors Liepa, Jānis Lapiņš un citi bija uzsākuši gokartu būvi. Konstruktora talants un labs mehāniķis Imantam Šleiteram gadu gaitā deva trīs PSRS, piecus Latvijas un četrus Baltijas čempiona titulus kartingā.
LMA Imants iestājās 35 gadu vecumā, kad jau strādāja rūpnīcas konstruktora birojā. Viņa draugs, LMA pasniedzējs uzteica dizaina talantu un ierosināja mācīties akadēmijā. Tā nu topošais students, lai saglabātu cieņu drauga acīs, veltīja vasaru, jūras krastā mācoties zīmēt un iestājās akadēmijā. Tuvojoties diplomdarbam viņš izdomāja radīt ko tādu, ko neviens vēl nebija paveicis – uzbūvēt savu auto.
Rezultātā no koka formas tapa stiklšķiedras virsbūves zems, aerodinamisks spēkrats ar 1000 kubikcentimetru motoru, atbilstoši tā laika pašbūvēto auto prasībām. Autobūves procesā tika izlietoti 200 litri sveķu un auto ar zāģi tika izzāģēts no formas. Vajadzēja palīdzību, lai Imanta diplomdarbu nogādātu LMA otrā stāvā aulā, bet mācībspēki apstiprināja, ka ieskaiti viņš būtu tikai par paneli vien saņēmis.