Tomēr Volkswagen grupas superauto zīmols Lamborghini vēl nav norakstījis iekšdedzes dzinēju sugu un vēlas tos dzīvus saglabāt arī pēc desmitgades beigām. To Vācijas nedēļas laikrakstam Welt am Sonntag sacījis Lamborghini izpilddirektors Štefans Vinkelmans.
"Pēc hibridizācijas mēs pagaidīsim, lai redzētu, vai pēc 2030. gada būs iespējams piedāvāt transportlīdzekļus ar iekšdedzes dzinēju," viņš teica Welt am Sonntag.
Vinkelmana skatījumā vēl ir par agru pilnīgi droši prognozēt pilnīgu atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem, jo viena no iespējām, kā tos saglabāt dzīvus, ir sintētiskās degvielas izmantošana.
Vinkelmans janvārī paziņoja, ka Lamborghini plāno izlaist savu pirmo pilnībā elektrisko modeli izlaist šīs desmitgades beigās. Viņš uzsvēra, ka šobrīd ir piesardzīgāks nekā pagājušajā gadā, kad jauna tipa mašīnas iznākšanu prognozēja jau desmitgades otrajā pusē.
Lamborghini, kā arī itāļu zīmola galvenie konkurenti Ferrari, Aston Martin Lagonda un McLaren šobrīd smagi strādā, lai pārslēgtos no augstas veiktspējas benzīna un hibrīddzinējiem uz 100% elektrību, neupurējot augstos dinamikas rādītājus, kas ir visu šo zīmolu esence.