Vērtējot pilotprojekta funkcionalitāti, kā arī pieprasījumu pēc tā, LVRTC vērtēs iespēju izvietot šādus kioskus arī citviet. Tāpat nākotnē paredzēts paplašināt kioska funkcionalitāti nodrošinot iespēju arī parakstīt un pārbaudīt jau eParakstītus dokumentus.
2021. gada nogalē veiktajā eParaksts mobile lietotāju aptaujā noskaidrots, ka galvenās trīs priekšrocības ir ērtums, mobilitāte un bez maksas izmantošanas iespējas. 75% no aptaujātajiem pakalpojumu eParaksts mobile novērtē kā ērti lietojamu ikdienā un 84% to ieteiktu izmantot arī citiem. 68% eParaksts mobile klientu atzīst, ka pakalpojuma uzsākšana ir ātra, taču ceram, ka ar pašapkalpošanās kioska ieviešana, to padarīs sasniedzamāku vēl ērtāk un ātrāk.
Kā iegūt eParaksts mobile pašapkalpošanās kioskā?
1. Ievietojiet eID karti kioskā un aplieciniet savu e-Identitāti, ievadot PIN1;
2. Norādiet savu kontaktinformāciju (telefona numuru un e-pastu) un personu apliecinoša dokumenta datus;
3. Parakstiet līgumu elektroniski, ievadot PIN2;
4. Lejupielādējiet savā viedierīcē lietotni eParaksts mobile;
5. Lietotnē izveidojiet savu jauno e-Identitātes PIN;
6. Skenējiet kioskā redzamo QR kodu vai ievadiet kodus manuāli;
7. Kad e-Identitāte izveidota, lietotnē eParaksts mobile spiediet uz “Manu sertifikātu statuss” un izveidojiet eParaksts paroli, kuru turpmāk izmantosiet dokumentu parakstīšanai.
Pieteikšanās process pieejams šeit
Jau vairākus gadus LVRTC organizē iedzīvotājiem apmācības par eParaksta saņemšanu un izmantošanu. Pērn apmācībās piedalījušies gandrīz 3000 interesenti. Ja vēlaties uzzināt vairāk pieslēdzieties mūsu semināriem 23.martā:
· “Digitalizē savu biznesu” plkst. 13.00 – būs iespēja uzzināt par eParaksta risinājumiem un iespējām, ko tie paver dažādu biznesa procesu digitalizācijai. Dzirdēsiet arī uzņēmēju pieredzes stāstus.
· “eParaksts – Tavs ikdienas digitālais rīks” plkst.16.00 – viss par un ap eParaksta iegūšanu un lietošanu. Seminārus skatieties šeit