Gundars Margēvičs: "Pamatlietas, kas jāzina, ka tā ir dizaina ikona un automašīna gandrīz premium segmentā. Ja apskatās apdares materiālus, tad var teikt, ka tas ir premium produkts. Es kā piemēru minēšu - bagāžniekā paceļot vāku, rokturis ir hromēts. Izslavētajiem vāciešiem tur ir rupja plastmasa."
Peugeot 2008 ir nesalīdzināmi vairāk versiju, motoru un ekstru nekā Suzuki. To pat var dabūt pilnībā elektrisku. Lai gan tā dzinēji ir mazi, jauda sniedzas līdz pat 155 zirgspēkiem. Arī astoņpakāpju "automāts" šai krosoveru klasē ir retums. Par mazāk nekā 25 000 eiro iznāk gan tas, gan 131 ZS turbodzinējs.
Gundars Margēvičs: "Salonā te uzrunā i-Cockpit, bet dizaina ziņā grūti atrast kaut ko, kas ir skaistāks un interesantāks."
Ja vienīgi neskaita Citroen C4, kas tehniski tas ir 2008 dvīnis līdz pat 100% elektriskajam modelim. Izskatā gan abi ir savrupi kā franču impresionistu novirzieni.
Gundars Margēvičs: "Arī C4 var sajust to eleganto dizainu. To var just pat vairāk nekā 2008. Šeit ir coupe virsbūve.
Pavisam nesen kompakto krosoveru tirgū ārpus dārgā premium šādi apveidi bija retums. Ja mēs paskatāmies sānu līniju, šī ir viena no skaistākajām kupejām līniju un risinājuma dēļ.
Citroen C4 slaidā līnija saglabājas arī vienkāršākajās bāzes komplektācijās. Piemēram, C4 ar superekonomisku dīzeļdzinēju, kāda daudziem vairs nav, maksā mazāk par 20 000 eiro. Neviens no apskatītājiem krosoveriem tomēr nevar palepoties ar īstenu sporta modeli – Peugeot 2008 GT arī īsti neskaitās. Toties Hyundai Kona tāds ir un saucas Kona N. Par 250 eiro mēnesī gan tāds neiznāks, taču var dabūt hibrīdu.