Ņemot vērā patērētāju sniegto informāciju, PTAC turpina uzraudzības aktivitātes attiecībā uz “Helvetia Direct Marketing”.
PTAC aicina patērētājus, saskaroties ar iepriekš minēto uzņēmumu vai līdzīga veida piedāvājumiem:
· Uzmanīgi izvērtēt telemārketingā vai citādi (piemēram, reklāmas bukletos) piedāvāto preču vai pakalpojumu nepieciešamību un iegādi.
· Aicina patērētājus atcerēties, ka patērētājs jebkurā brīdī var atteikties no telefona sarunas vai sarunu pārtraukt!
· Pārdevēju pārstāvjiem aizliegts izmantot maldinošanas un agresīvas pārdošanas metodes,
tajā skaitā izmantot patērētāja vecumu vai veselības problēmas, lai patērētājam pārdotu preci.
· Ņemt vērā, ka, telefoniski piekrītot saņemt preces par konkrētu cenu, tiek noslēgts distances līgums, kas nozīmē saistības arī patērētājam.
· Nepiekrist piedāvājumam, ja nav skaidras visas izmaksas un/vai līguma noteikumi.
· Ja patērētājs ir piekritis šādam līgumam un to noslēdzis, bet nevēlas saņemt preces, tas 14 dienu laikā var atteikties no precēm un izbeigt līgumu atbilstoši uzņēmuma sniegtajam atteikuma veidam (rakstveidā vai elektroniski).
· Ja prece nav pasūtīta, patērētājam nav pienākums to pieņemt un apmaksāt. Tas attiecas arī uz preces sūtīšanas izdevumiem.
Ja patērētajiem ir neskaidrības vai jautājumi saistībā ar iepriekš minēto preču iegādes veidu, noslēgtajiem līgumiem atteikuma tiesībām u.c., aicinām vērsties PTAC, zvanot pat tālruni 65452554, rakstot e-pastu: pasts@ptac.gov.lv.