Gemera tika prezentēta jau pirms pāris gadiem, bet galīgo formu auto vēl tā arī nav sasniedzies. Komplicētā mašīna vēl ir izmēģinājumu fāzē, kas tomēr lieliem soļiem tuvojas loģiskajam noslēgumam. Tad arī nepaies ilgs laiks, kad kļūs zināmie automašīnas veiktspējas un dinamikas rādītāji, kas uz papīra izskatās vienkārši fascinējoši.
Koenigsegg jau izsenis izceļas ar dažādiem inovatīviem risinājumiem. Piemēram, supermašīnai Regera ir iekšdedzes dzinējs un transmisija ar tikai vienu pārnesumu, savukārt Gemera kombinē 2 litru trīs cilindru turbo motora un trīs elektromotoru spēku, lai ar aptuveni 1700 zirgspēkiem un 3500 ņūtonmetriem bez lielām grūtībām sasniegtu 400 km/h robežu.
Šobrīd Koenigsegg testē par tiny friendly giant jeb mazo draudzīgo milzi nodēvēto iekšdedzes dzinēju. Tas konstruēts, lai galīgajā testu fāzē un vēlāk arī ielas versijā attīstītu visus 600 zirgspēkus. Pagaidām tas darbojas tikai ar nepilnu jaudu un apgriezienu diapazonā līdz 4500 apgr./min. Regulēšanas darbiem progresējot, Koenigsegg audzēs apgriezienus līdz maksimālajiem 8500, un tad arī tas kļūs tik atsaucīgs un skanīgs kā inženieri iecerējuši. Jāteic gan, ka