Fiat vārds mūsdienās un pēdējās desmitgadēs drīzāk saistās ar ne pārāk lieliem automobiļiem, kas ir kā radīti ļaužu pārvadāšanai pa Dienvideiropas pilsētiņu šaurajām ieliņām, nevis pilna izmēra automobiļiem. Protams, Fiat klāstā ir arī lielākas automašīnas, tomēr firmas seja ir piecdesmito gadu ikonas tiešais ideoloģiskais pēctecis, modelis 500 ar tā jaukajiem apaļajiem lukturiem. Tomēr ne vienmēr zīmols ir ražojis tikai funkcionālus neliela izmēra automobiļus. Pagājušā gadsimta sākumā Turīnas uzņēmums uzbūvēja sacīkšu auto S76 – baisu braucamo, kurš tautā ieguva nosaukumu The Beast of Turin jeb Turīnas briesmonis.

Atšķirībā no visādiem pasaku tēliem Turīnas briesmonis bija pavisam īsts, taustāms priekšmets, ko Fiat radīja nolūkā iegūt savā īpašumā pasaules sauszemes ātruma rekordu. Fiat S76 bija visi ingredienti, lai rekordu uzstādītu – aerodinamiska virsbūve, jaudīgs dzinējs un drosmīgs pilots. Ja Karla Benca Benz Patent Motorwagen 1886.gadā ar tam uzstādīto 1 cilindra 1 litra motoru attīstīja 1 zirgspēku, tad tikai ceturtdaļgadsimtu vēlāk, 1910.gadā, Fiat inženieri, dzinēju būvētāji jau taustījās ap 300 zirgspēku reģionu. Viņu darba rezultāts bija masīvs 28,5 litru četru cilindru dzinējs ar 290 zirgspēkiem, kas bija uzstādīts sacīkšu mašīnā itāļiem raksturīgajā sarkanajā krāsā.