3,88 metrus garš, kantains, robusts un spējīgs darboties kā mīnus 30 grādu salā, tā arī 44 grādu karstumā. Apmēram tā īsumā var raksturot apvidus automašīnas "DKW Munga" pēcteci, kurš 1975.gadā kļuva pazīstams kā vienkārši 183, bet vēlāk tika saukts arī par "VW Iltis" un piecus gadus vēlāk izcīnīja uzvaru Parīzes-Dakāras rallijā.

Tā kā Parīze-Dakāra bija gluži jauns veidojums, sportisti nezināja, uz ko ir parakstījušies. Piemēram, francūzis Žans Ranjoti bija aizmirsis virtuves piederumus, tādēļ zupu ēda no otrādi apgrieztiem automašīnas priekšējo lukturu aizsargstikliem. Arī Kotulinskis, stājoties uz starta, izcēlās ar vieglprātību. Kaut arī apzinājās, ka tuksnesī naktis var būt diezgan drēgnas, viņš nebija pienācīgi sagatavojies. "Bija diezgan auksti, kad es gulēju uz priekšējiem sēdekļiem," sacīja Kotulinskis.