Unikāls risinājums - aktīvie šķērsstabilizatori
Asos līkumos aktīvā hidrauliskā balstiekārta spēja kļūt tikpat stingra kā F-1 bolīdiem. Tas ļāva novērst mašīnas sasvēršanos, taču sportiskā braukšana nebija īpaši komfortabla. Citroën inženieri šo problēmu risināja, izstrādājot aktīvos stabilizatorus. Pirmo reizi tos uzstādīja Xantia modeļiem 1994.gadā, un modernizēto balstiekārtu nodēvēja par Activa.
Activa konstrukcijā bija divas papildu sfēras stabilizatoru vidū un divi papildu hidrauliskā šķidruma sadales cilindri. Stabilizatori bija izgatavoti no stingriem metāla stieņiem, kuru diametrs Xantia modelim priekšā bija 28 mm, bet aizmugurē - 25 mm. Jaunieviestās sfēras spēja samazināt to stingrību, un normālos apstākļos 28 mm stabilizators darbojās tā, it kā tā diametrs būtu 23 mm. Automobilim ar lielu ātrumu iebraucot līkumā un datoram konstatējot sasvēršanos, stabilizatora sfēras vārsti tika aizvērti. Tādējādi gaiss tika izolēts atsevišķā kamerā, un stabilizators nekļuva stingrāks, bet darbojās kā parasts 28 mm stienis.
Activa sistēma izcēlās arī ar citiem unikāliem risinājumiem. Piemēram, ja, strauji uzņemot ātrumu, mašīna ilgu laiku bija sasvērusies par 0,5 grādiem, šķidrums tika novadīts uz vienu no hidrauliskajiem cilindriem priekšpusē vai aizmugurē. Tas automobilim ļāva saglabāt stabilu horizontālu stāvokli.
Līkumos līdzinājās Ferrari
Pateicoties atjautīgajai konstrukcijai, kas, neapšaubāmi, apsteidza savu laiku, Citroën Xantia ar Activa balstiekārtu nekad nesasvērās vairāk par 0,5 grādiem. Līkumos šīs mašīnas ne vien iespaidīgi izskatījās, bet arī izbrauca tos ātri.