Kamēr vieniem taksometru pakalpojumi ir aktuāli tikai piektdienu, sestdienu naktīs, lai nokļūtu mājās pēc ballītes, tikmēr citi tos izmanto arī ikdienā, ja tas ir ātrāk, ērtāk vai lētāk nekā pārvietoties ar sabiedrisko transportu vai savu auto. It īpaši ņemot vērā pēdējo nedēļu degvielas cenu tendences, sava auto izmantošanas izdevīgums daudziem bijis jāpārdomā. Cik liels šobrīd ir pieprasījums pēc taksometru pakalpojumiem, ar kādiem izaicinājumiem nozare šobrīd saskaras un vai gaidāms pakalpojumu cenu kāpums, intervijā portālam TVNET stāsta mobilitātes platformas "Bolt" reģionālais vadītājs Raimonds Bērziņš.

- Jums pašiem norēķini pārsvarā notiek elektroniski, līdz ar to "šmugulēties" nav īpaši daudz iespēju. Bet cik kopumā liels šobrīd ir pelēkais sektors nozarē?

- Par pelēkā sektora apmēriem ir grūti spriest, jo tie mainās. Pie mums ir nākuši autoparki vai vadītāji ar vēlmi pievienoties, bet, uzzinot, kā mēs strādājam, pievienošanos pārdomājuši, līdz ar to ir skaidrs, ka viņi vēlētos strādāt pelēkajā sektorā. Nosaukt vadītāju vai automašīnu procentus ir ļoti grūti, bet domājams, ka skaitlis ir liels. Izteikti to jūtam dispečeru servisos.