Ja tā padomā, nav daudz tādu autoražotāju, kuriem nebūtu savs sauklis, kurš iemieso zīmola būtību un lielākās vērtības. Daži no zināmākajiem ir Freude am fahren, Das Auto, The Power of Dreams, Innovation That Excites, Zoom, Zoom, Zoom, Simply Clever un pilnīgi noteikti arī Vorsprung durch Technik, kas nu jau vairāk nekā pusgadsimtu demonstrē Audi pārākumu tehnikā.
Audi slavenā saukļa pirmsākumi meklējami tālajā 1969. gadā, kad notika Ingolštatē bāzētā Auto Union GmbH un Nekarsulmas NSU Motorenwerke apvienošanās, izveidojot Audi NSU Auto Union AG ar galveno mītni Nekarsulmā. Jaunā uzņēmuma modeļu klāstā bija krāšņa automobiļu buķete - no aizmugures piedziņas NSU Prinz sērijas mašīnām ar gaisa dzeses dzinējiem, līdz priekšpiedziņas Audi 60 un Audi 100 ar ūdens dzeses četrcilindru dzinējiem, un beidzot ar futūristiska izskata rotormodeli NSU Ro 80. Audi reklāmas nodaļas darbiniekam Hansam Baueram 1970. gadā prātā ienāca doma, ka šīs daudzveidības faktu derētu kaut kā izcelt, un tā viņš izdomāja visā pasaulē labi zināmo saukli Vorsprung durch Technik.