Šonedēļ tika publicēti “Netflix” 2022. gada pirmā ceturkšņa dati. Tie rāda, ka pirmo reizi kompānija piedzīvojusi lielu abonentu skaita kritumu. Notikušajā kompānija vaino ne tikai inflāciju vai karu Ukrainā, bet arī daudzus lietotājus.
Paši savu panākumu upuri jeb "Netflix" aukstā realitātes duša
Jāsaprot, ka “Netflix” nav tikai mediju uzņēmums. Šī kompānija ir liekama vienā rindā ar telefonu, elektrību un citiem izgudrojumiem, kas mainījuši cilvēci. “Netflix” nereti tiek uzskatītas par “zālēm pret garlaicību” – galu galā vairs nav jādodas uz video nomu, lai paņemtu vai nu VHS kaseti, vai DVD disku uz vienu vakaru un noskatītos kādu filmu.
Tāpat šis straumēšanas fenomens ir saistāms ar jaunu jēdzienu [it īpaši] jauniešu vidū – “Netflix and Chill” (“Netflix un atpūta”) – kad filmu skatīšanās ir ar romantisku aspektu, nereti ekrānā redzamo saturu atstājot otrajā plānā.
Iepriekš arī “Netflix” vadītāji ir pauduši, ka viņu galvenie konkurenti ir nevis citi uzņēmumi, bet gan aktivitātes – “miegs, “Fortnite” un “TikTok”.” Tomēr laiki ir mainījušies, un par “Netflix” konkurentiem ir kļuvušas citas kompānijas.