Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Trases tehnoloģijas ielās jeb Goodyear jaunā riepa Asymmetric 6

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Skatoties ziņas, tostarp arī auto, var rasties iespaids, ka riepu biznesā viss ir slikti - riepu nav, cenas aug un neviens nezina, kas būs rudenī. Patiesībā nav tik ļauni. Goodyear riepu pietiek, un šai vasarai pieejams pilnīgi jauns modelis.

Mārtiņš Grīnbergs, Goodyear tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs: "Uz šo vasaru Goodyear Ultra High Performance segmentā parādījies jaunums - Asymmetric 6."

Aptaujājot Ultra High Performance (UHP) riepu pircējus, Goodyear noskaidrojis, ka

svarīgākie parametri ir bremzēšana uz slapja ceļa, vadāmība lietū un tikai tad seko bremzēšana uz sausa ceļa.

Mārtiņš Grīnbergs: "Ja runājam par bremzēšanu uz slapja ceļa, ir tehnoloģija Wet Braking Pro, kura aizgūta no Ultra Ultra High Performance (UUHP) segmenta, kur ir riepas, kas jau ir paredzētas lietošanai trasē."

Goodyear gadījumā tā ir SuperSport sērija. Tur ir trīs modeļi, un viena no tehnoloģijām aizgūta arī šīm, lai būtu labāka saķere uz slapja seguma.

Reaģējot uz straujo elektroauto tirdzniecības pieaugumu, Goodyear Asymmetric 6 izstrādātas piemērotas jaudīgām bezizmešu automašīnām.

Mārtiņš Grīnbergs: "Lai elektroauto samazinātu rites pretestību, pirmkārt, riepas svars ir mazāks nekā iepriekš. Un, otrkārt,

sastāvs rada mazāku rites pretestību, kas palielina sniedzamību, bet iekšdedzes modeļos taupa degvielu."

Tā kā elektromobiļi paši ir klusāki, tādām jākļūst arī riepām.

Mārtiņš Grīnbergs: "Viņi izmainīja sānu profilu, to noapaļojot, lai samazinātu turbulenci, kas rada troksni. Izmēru sortiments sākas ar 17 un beidzas ar 22 collām. Lielākā daļa izmēru pieejami jau tagad, un mēs pakāpeniski paplašinām sortimentu."

Jaunā Goodyear riepa jau novērtēta arī neatkarīgajos testos.

Uz augšu