Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Bagijs no visjaudīgākās Mercedes-Benz G klases

Brabus 900 Crawler
Brabus 900 Crawler Foto: Brabus

Vācu tūninga un autobūves studija Brabus GmbH prezentējusi jaunumu nudien traku bagiju Brabus 900 Crawler, kas izgatavots, izmantojot Mercedes-AMG 63 svarīgākos mezglus.

Lai gan pastāv zināma ārējā līdzība ar gelendevāgenu, virsbūves ziņā Crawler ar to donoru nav nekā kopīga. Izņemot priekšējos un aizmugurējos lukturus. Brabus bagijam ir metināta cauruļu karkasa struktūra un ar virsbūves paneļiem, kas izgatavoti no oglekļa šķiedras. Arī mašīnas nesošais rāmis ir oriģināls. Durvju vai logu vispār nav.

Brabus 900 Crawler darbina Mercedes-AMG 4,5 litru V8 benzīna dzinējs ar diviem turbokompresoriem. Pēc papildu pilnveidošanas motors attīsta 888 ZS un 1250 Nm (tas gan tiek ierobežots pie 1050 Nm). Dzinējs strādā pārī ar 9 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pastāvīgo visu riteņu piedziņu. Visiem trim diferenciāļiem ir bloķētāji.

Automašīnas iekšpusē ir četri atsevišķi kausveida sporta sēdekļi un dažādas komponentes no sērijveida G klases (digitālais instrumentu panelis, multivides sistēma un pedāļi). Sēdekļiem ir oglekļa šķiedras pamatne, kas samazina svaru, un tie apvilkti ar viegli tīrāmu materiālu, ko izmanto Brabus sporta laivās. Brabus 900 Crawler komplektācijā pircēji saņems četras aizsargķiveres ar divvirzienu sakaru sistēmu.

Pateicoties tā dēvētajām portāla asīm un milzīgajiem Maxxis Razr riteņiem bagija klīrenss sasniedz 530 mm.

Brabus 900 Crawler
Brabus 900 Crawler Foto: Brabus

No 0 līdz 100 km/h automašīna paātrinās 3,4 sekundēs, tās maksimālais ātrums pasažieru drošības nolūkos ir ierobežots līdz 160 km/h.

Brabus 900 Crawler tiks izlaists 15 eksemplāru tirāžā, un katrs auto maksās vismaz 945 000 ASV dolāru. Šai eksotiskajai mašīnai nav pielaides koplietošanas ceļiem. Tā tika radīta jautriem braucieniem pa tuksneša kāpām, tāpēc varam aptuveni iztēloties, kurā pasaules reģionā mīt galvenā mērķauditorija.

Uz augšu