Izmērs nudien ir iespaidīgs. Skaitliskā izteiksmē tas varbūt arī ir daudz tuvāk 4,5 nekā 5 metriem, bet salona ietilpība uz šo gabarītu fona līdzinās automobiļiem, kas tieši ir tuvāk piecu metru atzīmei.
Pēc koncepcijas Jogger ir kaut kas pa vidu starp universāli un vienapjoma automobili jeb MPV, bet ar krosovera pazīmēm,
par ko liecina prāvais 20 centimetru klīrenss. Par klīrensa priekšrocībām daudz nav jākomentē - jo tas augstāks, jo vieglāk automobilim klājas apvidū, sliktos apstākļos, sniegā, kā arī pilsētas džungļos ar visām slepenajām ietvju apmalītēm un peļķēs paslēptajām bedrēm daudzdzīvokļu māju pagalmos.
Par universāļa un MPV automašīnas īpašībām ikviens varēs pārliecināties pats, tiklīdz pavērs durvis un apsēdīsies kādā no sēdvietām. Vadītāja un priekšējā pasažiera vietās, kā jau šeit ierasts, ar plašu telpu virs galvas un, spītējot kompaktajiem izmēriem, diezgan daudz brīvās telpas līdz durvīm un starp blakus sēdošo elkoņiem.
Otrās rindas sēdeklī neliels pārsteigums izrādījās fakts, ka sēdeklis ir nedaudz paaugstināts.
Ērti un pārskatāmi, un noteikti vairāk patiks tiem, kuriem līdz šim problēmas sagādājuši zemie vieglo auto sēdekļi, kuros var “iekrist”, bet pēc tam nevar tikt ārā. Uz to, ka otrā sēdekļu rinda ir nedaudz augstāka, norāda arī nelielais pacēlums jumtā aiz pirmās rindas sēdekļiem. Noderīgi un arī stilīgi, jo Jogger piešķir miniveniskāku izskatu, lai gan tas aizvien ir universālis ar visiem tā plusiem un mīnusiem. Vienīgā nianse, ko vēlējos piebilst, ir priekšējo sēdekļu atzveltnēs iebūvētie atlokāmie galdiņi, kas mēdz aizķerties aiz aizmugurējā sēdekļa atzveltnes, ja tas atbīdīts par daudz uz aizmuguri. No citas puses raugoties - cik nu bieži tos galdiņus kāds izmantos, jo nav jau nekāds aviolaineris, kur pasniedz uzkodas vai siltos ēdienus.