Rīgas Starptautiskās autoostas sarkanais ozols, kas šī gada janvārī vairāku stundu garā "operācijā" tika pārvietots uz citu vietu netālu no līdzšinējās atrašanās vietas, sācis raisīt lapas, tā maija sākumā ziņo arboristi no uzņēmuma "Labie koki".
Pārstādītais Rīgas autoostas sarkanais ozols raisa lapas
"Autoostas ozols pavasarī. Plaukst. Prieks, kādu izjūt dakteris, kad pacients ir pamodies pēc smagas operācijas. Vēl daudz darba priekšā, lai teiktu, ka operācija izdevusies," tā savā "Facebook" lapā raksta "Labie koki".
"Smagākais aiz muguras, tagad cītīga kopšana. Svarīgākais no tā - laistīšana."
Uzņēmums izteicis pateicību visiem, kuri gada sākumā izteica viedokļus par šo sarkano ozolu. "No tā visa mēs daudz ko mācāmies un iegūstam arvien lielāku pieredzi. Un koki pilsētā arī iegūs. Iegūst otru iespēju," tā "Labie koki", kuri ierakstā pievienojuši foto ar sarkano ozolu.
Jau ziņots, ka pērnā gada decembra vidū Rīgas domes Apstādījumu saglabāšanas komisija ir pieņēma lēmumu atteikt ciršanas atļauju pilnsabiedrībai “BEREBRIX” tā dēvētajam Rīgas autoostas sarkanajam ozolam. Tā vietā tika atbalstīta koka pārstādīšana.
Portāls "LSM.lv" ziņoja, ka Rīgas autoostas sarkanais ozols svēra vairāk nekā 40 tonnas.
Kā vēstīja "LSM.lv", sarkano ozolu iestādīja 1964. gadā, kad uzbūvēja Rīgas autoostu, bet "Rail Baltica" celtniecības gaitā šo ozolu bija paredzēts vienkārši nocirst.