ASV patērētāju pārliecības indekss 2022. gada maijā samazinājies līdz 59,1 punktam salīdzinājumā ar 65,2 punktiem aprīlī, tādējādi reģistrēts zemākais līmenis kopš 2011. gada augusta, liecina Mičiganas Universitātes jaunākie dati.
Maijā sarucis ASV patērētāju pārliecības indekss - reģistrēts zemākais līmenis kopš 2011.gada
Analītiķi bija prognozējuši, ka indekss saruks līdz 64 punktiem.
Indekss, kas izsaka mājsaimniecību prognozes turpmākajai ekonomiskajai situācijai, maijā samazinājies no 62,5 punktiem līdz 56,3 punktiem.
Savukārt indekss, kas izsaka patērētāju pašreizējās valsts ekonomiskās situācijas novērtējumu, sarucis no 69,4 punktiem līdz 63,6 punktiem, kas ir zemākais līmenis kopš 2009.gada marta.