Vai ekipējums nepieciešams arī braukšanai ar motorolleru?
Jānis Vanks: "Bieži vien cilvēki uzskata, ka ar motorolleru var braukt čībās un T kreklā, kas ir aplami, jo motorolleri brauc ātri un ķivere vien nepasargās. Tas ir tāds pats neaizsargāts divriteņu transportlīdzeklis, tāpēc vajadzīgs ekipējums, kaut vai vieglāks vai kā. Bet ekipējums ir vienīgais, kas mūs pasargās nepatīkamās situācijās."
Labs piemērs ir motozābaki. Netrūkst ļaužu, kas tos uzskata par lieku ieguldījumu, kas nepieciešams tikai sacīkstēm.
Mareks Tanakovs: "Nevis pie grandioziem kritieniem palīdzēs, bet ikdienā lietojot motociklu."
Nav nemaz vajadzīgi tik specifiski zābaki ar garu stulmu. Modernie motoapavi pēc izskata līdzinās botām vai pārgājienu zābakiem.
Mareks Tanakovs: "Tāpat ir potītes, purngala aizsargi, cietās zoles, lai nevar pēdu pārlauzt. Ūdensizturīgās membrānas.
Vai motozābakus drīkst mazgāt veļas mašīnā?
Mareks Tanakovs: "Es ieteiktu jebkurus apavus mazgāt ar rokām."
Ja neskaita sacīkšu un ceļojumu ekipējumu, motoapģērbs mūsdienās apbrīnojami līdzinās ikdienas drēbēm.
Mareks Tanakovs: "Vairumā gadījumu avārijas situācijās mēs krītam uz rokām."
Arī šeit nevajadzētu pārspīlēt, ja vien darbdienu vakaros netrenējaties trasē vai nepošaties ceļojumam uz Nordkapu.
Mareks Tanakovs: "Cimdi ir jāmēra, ar tiem jāsadraudzējas, tā ir motociklu kontroles sadaļa."
Jānis Vanks: "No mājas ārā bez ķiveres, cimdiem un motodžinsiem, kuros iestrādāti kevlara aizsargi, kārtīgiem zābakiem un jakas es neeju.
Bet ko iesākt, ja ārā ir plus 30? Jānis teic - vai nu brauc ar auto vai pieciet neērtības!
Jānis Vanks: "Ja tev ir drusku karsti un esi nosvīdis, tas ir labāk, nekā esi izlīmējies pa asfaltu."