Toyota C-HR ir viens no sportiskākajiem Toyota ražojumiem. Ir tikai loģiski, ka arī tas pieejams sporta versijā GR Sport. Tagad šī komplektācija savienota ar noderīgiem atjauninājumiem, kurus, kā parasti, uzreiz tā nemaz nevar pamanīt.
Modernizētais sports: kāds ir jaunākais Toyota C-HR GR Sport?
2020. gada modernizāciju šī ārēji pārspēj tikai ar krāsu. Violetais ametista tonis ir tāds pats jaunums kā divkrāsu virsbūve ar melnu vai sudrabotu jumtu, un kaut kur afišas apakšā droši vien būs pieminēti arī iepriekš nemanīti melni 18 collu diski.
Raidījuma TV Auto ziņas vadītājs Normunds Avotiņš: "Sporta sēdekļi un stūre plus melni griesti - tas ir forši. GR Sport diez vai vispār var izskatīties citādi. Bet es gribu parunāt par ko citu, un tas ir jaunais multimediju displejs."
C-HR tagad aprīkots ar jaunāko Toyota Smart Connect sistēmu. Displeja novietojums nav mainījies, turpretim saturs un darbība gan.
Normunds Avotiņš: "Pēc grafikas un funkcijām tas ir tāds kā mini Lexus. Ekrāniņš gan nav tik liels, bet saturs ir ļoti līdzīgs."
Smart Connect ir arī daudz ātrāks procesors, kas ļauj bildei sekot vadītāja pirkstu komandām.
Normunds Avotiņš: "Apple Car Play ir bezvadu, bet var piespraust arī vadu. Ir niša bezvadu lādētājam. Man patīk, kā skan audioiekārta."
Agrāk Toyota Smart Connect nebija ierindojama pie progresīvākajam sistēmām, tagad tā tiešām ir līmenī. Bet ko bez jaunā displeja un sporta sēdekļiem vēl var dabūt no jaunākā C-HR?
Normunds Avotiņš: "Re, pat uz pogas rakstīits GR Sport, lai neaizmirstu, par ko ir samaksāts. Šis ir dārgākais iespējamais C-HR. Parasti GR Sport ir kaut kur priekšpēdējais cenu lapā, bet šis ir absolūts tops."
Jautājums, vai tas arī brauc atbilstoši statusam?
Normunds Avotiņš: "Cik saprotu, C-HR GR Sport var dabūt tikai kā hibrīdu. To ir divi. Jaudīgākais iet diezgan pieklājīgi. Uz robežas ar to, ka CHR nevajadzētu uzskatīt par meiteņu automašīnu."
Kopš C-HR parādījies koplietošanas automašīnu parkos, par krosovera universālo dabu pārliecinājušies daudzi. C-HR gan ir izteikts viena cilvēka auto. Priekšā braukt ir interesanti un ērti, bet aizmugurē mazie durvju lodziņi rada mazliet sajūtu, it kā esi kaut kur ieslēgts.
Foršais fīlings ar atbilstošu izskatu maksā sākot ar 34 800 eiro. Paturēsim prātā, ka Toyota C-HR ir arī viens no ļoti nedaudzajiem modeļiem savā klasē ar pilnvērtīgu pašuzlādes hibrīdu.
Toyota C-HR GR Sport
+ jauna multimēdiju iekārta
+ saturīga, komfortabla gaita
+ patīkama dinamika
- šaurība aizmugurē
- 2 l modeļa cena
Dzinējs: 1987 ccm, R4 HEV
Jauda: 184
Paātrinājums: 8,2
Patēriņš: 5,3
CO2: 120
Cena: 36 800 eiro