KM valsts sekretāres vietnieces starptautisko lietu, sabiedrības integrācijas un mediju politikas jautājumos pienākumu izpildītāja Selga Laizāne uzskata, ka kampaņa ir nepieciešama, jo šī gada marta sākumā "Factum" veiktā sabiedriskās domas aptauja parādīja, ka 31,5% krievvalodīgo Latvijas iedzīvotāju bijis grūti formulēt savu nostāju attiecībā pret karu Ukrainā. Savukārt pēcāk sabiedriskās domas pētījuma centra "SKDS" veikts pētījums norādīja, ka 46% Latvijas iedzīvotāju, kuru sarunvaloda ģimenē ir krievu valoda, neatbalsta nevienu no pusēm - ne Ukrainu, ne Krieviju, savukārt 21% atbalsta Krieviju tās izvērstajā karadarbībā Ukrainā.
Laizāne atzīmēja, ka aptauju rezultāti liecinājuši, ka augstākais neizlēmušo iedzīvotāju īpatsvars dzīvo Latgalē. Tādēļ KM pieņēmusi lēmumu īstenot informatīvu kampaņu, lai mudinātu "neizlēmušo sabiedrības daļu izvērtēt faktos balstītu, starptautiskos medijos publicētu informāciju, analizēt notiekošo un izvēlēties vairākuma jeb pasaules demokrātisko valstu pusi".
Kampaņas vēstījums esot balstīts atziņā, ka neizlēmusī sabiedrības daļa Krievijas propagandas un Rietumu mediju atspoguļoto informāciju uztver kā divas līdzās pastāvošas patiesības. Kampaņas sauklis "Nepaliec viens pret visiem" rosinot pievienoties vairākumam Latvijas un pasaules sabiedrības un nosodīt Krievijas karadarbību pret Ukrainu.
Kampaņas autoru - "McCann Riga" - valdes locekle Ieva Danieljana savukārt klāstīja, ka mērķa sasniegšanai esot mēģināts piedāvāt argumentus, kas pārliecinātu "šaubīgos", turklāt svarīgi bijis šos cilvēkus uzrunāt tā, lai neaizskartu un neaizvainotu.
"Visi esam vienas valsts iedzīvotāji, un mums ir svarīgi būt vienotiem tādā fundamentālā jautājumā kā karš Ukrainā. Kampaņa vēl turpinās, tomēr tās rezultāti jau tagad liecina, ka auditorijas atsaucība ir izcila. Cilvēki patiešām meklē un analizē informāciju, cenšas saprast, kas notiek, kaut arī daļa viņu radu un draugu ir par Krievijas īstenoto karadarbību Ukrainā," apgalvoja Danieljana.