Līdz šī gada 1. jūnijam Rīgas dome (RD) izsniegusi 433 pirmreizējas atļaujas āra terašu izvietošanai, kas nozīmē to, ka šis skaitlis, visticamāk, diezgan precīzi raksturo unikālo terašu skaitu Rīgā, portālam TVNET pastāstīja RD pārstāvis Kaspars Līcītis.
Rīgā līdz 1.jūnijam izsniegtas 433 pirmreizējās terašu atļaujas
"Iesniegto pieteikumu skaits uz pirmo jūniju šogad ir ļoti tuvs kā pagājušajā gadā," sacīja Līcītis. Viņš gan piebilda, ka salīdzinājums ar pagājušo sezonu nebūs īsti objektīvs, jo līdz maijam bija cita kārtība atļaujas izsniegšanai, kā rezultātā par to periodu nevar sniegt precīzu informāciju par atkārtotām atļaujām.
Kā liecina informācija RD Pilsētas attīstības departamenta (PAD) mājaslapā, arī šogad atvieglota parkletu, āra kafejnīcu un ielu tirdzniecības vietu ierīkošana. Piemēram, izvēloties kādu no pašvaldības tipveida risinājumiem, nav nepieciešama saskaņošana – tikai jāsaņem atļauja ielu tirdzniecībai.
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem tiek piedāvāti deviņi tipveida risinājumi. Seši no tiem paredzēti āra kafejnīcām, bet trīs – parkletiem. Tipveida risinājumi pieejami arī ielu tirdzniecībai ar saldējumu, ziediem un pašu audzētiem produktiem.
Izvēloties kādu no izstrādātajām iespējām āra kafejnīcām un parkletiem, nav nepieciešama saskaņošana ar PAD un Satiksmes departamentu. Vienīgais, kas uzņēmējam jādara – Apkaimju iedzīvotāju centrā ir jāsaņem atļauja ielu tirdzniecības veikšanai.
Jau ziņots, ka tūristu piesaistei Latvija šogad plāno aktivitātes kopumā 20 valstīs.Tūristu piesaistes reklāmas kampaņas tiek īstenotas gan Igaunijā un Lietuvā, gan citos prioritārajos tūrisma tirgos - Vācijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un Lielbritānijā. Atsevišķas aktivitātes tiek īstenotas arī sekundārajos ārvalstu tirgos - Polijā, Nīderlandē, Francijā, Beļģijā, Itālijā, Īrijā, Austrijā, Dānijā un Spānijā, kā arī ASV, Japānā, Ķīnā un Dienvidkorejā.