Fragments no diskusijas Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēdē šā gada 25. maijā:
Artuss Kaimiņš, Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēdētājs:
[uzrunājot SEPLP] Lūdzu, piezvani Latvijas Televīzijas valdes locekļiem, tagad jau tur ir vairāki, ne tikai viens, un šo jautājumu, lūdzu, sakārtojiet!
Jānis Eglītis, SEPLP loceklis:
Artus, Tev atbilde ir sekojoša - saskaņā ar SEPLP likumu, ko jūs paši esat pieņēmuši, mēs nesaņemam norādījumus no neviena. Tas ir punkts viens. Otrs: mēs padomē noteikti atradīsim kopīgu risinājumu, kā šo jautājumu atrisināt. Par to es esmu pilnīgi pārliecināts!
Artuss Kaimiņš:
Nē, nu paga’, par ko mēs te runājam?! Tās ir valstiskas lietas! Te neviens jums nesaka – tagad taisiet pozitīvus sižetus, vai taisiet negatīvus sižetus! Te ir valstiski! Mēs esam komisijā, kas ir atbildīga par mediju jomu Latvijā, kur es jums prasu, Eglīša kungs, lūdzu, paņemiet šo atbildību uz sevi, noskaidrojiet, lai tiktu realizēta ideja par nodošanu sabiedriskā medija satura nodošanu komerckanāliem! Āmen! Kas šeit ir tagad par… Kas jūs komandē?! Kur mēs, kas notiek šobrīd?! Tas ir, ko jūs vispār tikko pateicāt?! Jūs atrodaties uz Saturna, kur jūs dzīvojat?!
Dagmāra Beitnere-Le Galla, Saeimas deputāte (Konservatīvie):
Viņš jūtas pilnīgi neatkarīgs!
Jānis Siksnis, SEPLP loceklis:
Mēs strādāsim pie šī jautājuma.
SEPLP loceklis Jānis Eglītis aktīvi aizstāv sabiedrisko mediju satura nodošanu komercmedijiem, un vēl pirms politiķu lēmuma, bija sācis sarunas ar tiem. Viņš neuzskata, ka tā būtu privāto kanālu interešu lobēšana. Šobrīd vēlmi tikt pie sabiedrisko mediju ražotā satura izteikuši trīs televīzijas kanāli - 8TV, Duo7 un LRT+, kā arī “Autoradio”.
“Ko nozīmē interešu lobēšana? Es pieļauju, ka komercmediji pie mums nāk ar mērķi, kuri ir komerciāli. Acīmredzot, viņi tajā saskata ieguvumu, es šaubos, protams, ka viņi to dara kaut kādu cēlu mērķu dēļ, lai vairotu sabiedrības intereses, nedomāju. Bet mans uzdevums ir izvērtēt šos sabiedrības ieguvumus, un es raugos no šī - ja es redzu, ka sabiedrība un konkrēta mērķa grupa tiek sasniegta vairāk ar kvalitatīvu informāciju, manuprāt, tas būtu atbalstāms,” saka Eglītis.