Mercedes-Benz prezentējis superauto AMG One sērijveida versiju, kas mats matā līdzinās tāda paša nosaukuma konceptautomobilim no 2017. gada. Šajā automašīnā tiek izmantots Mercedes-AMG Formula 1 automašīnas dzinējs.
Mercedes-Benz prezentē sērijveida AMG One
AMG One ir aprīkots ar paralēlo hibrīda spēkstaciju, kuras kopējā jauda ir 1063 ZS. Tajā ietilpst 1,6 litru benzīna V6 dzinējs ar elektrisko turbīnu, divi elektromotori uz priekšējās ass (pa vienam pie katra riteņa), viens uz kloķvārpstas un viens turbokompresora iekšpusē. Iekšdedzes dzinējs atsevišķi attīsta 574 ZS un var griezties līdz 11 000 apgr./min. Priekšējie elektromotori kopā nodrošina 326 ZS, kloķvārpstas bloks pievieno vēl 163 ZS, bet iekšpusē esošais turbokompresors pievieno 122 ZS.
Aizmugurējā ass aprīkota ar 7 pakāpju pārnesumkārbu ar bloķējamu diferenciāli, savukārt priekšējo asi darbina tikai un vienīgi elektromotori.
Reģenerācijas sistēma ir ļoti efektīva – tā papildina līdz pat 80% enerģijas. Litija jonu akumulatora jauda ir 8,4 kWh. Ar tīru elektrisko jaudu superauto var nobraukt līdz 18,1 km. Baterijas var uzlādēt arī no ārēja tīkla.
Mercedes-Benz AMG One pašmasa ir 1695 kg, maksimālais ātrums – 352 km/h, paātrinājums no vietas līdz 100 km/h notiek 2,9 sekundēs, līdz 200 km/h – 7 sekundēs.
Virsbūves nesošā konstrukcija ir oglekļa šķiedras monokoks, kam piestiprināts priekšējais un aizmugurējais alumīnija apakšrāmis. Arī ārējie paneļi ir veidoti no oglekļa šķiedras. Amortizatoru statņi uz abām asīm ir iestatīti leņķī, kas ir tuvu horizontālam stāvoklim un ļāva atteikties no stabilizatoriem. Piekare izmanto piecas alumīnija sviras. Balstiekārtas stingrība ir regulējama ar iepriekš uzstādītiem režīmiem "comfort", "sport" un "sport +".
Vācijas uzņēmuma inženieri pielika milzīgas pūles, lai pielāgotu F-1 vienības ikdienas lietošanai, tostarp palielinot to uzticamību.
Mercedes-AMG plāno uzbūvēt 275 šādus superauto, katram maksājot 2,5 miljonus eiro. Tiek apgalvots, ka tie visi jau ir pārdoti.