Elkor mārketinga direktors Ronalds Feldmanis ir pārliecināts, ka ESTO palīdz klientiem vienkāršāk un ātrāk iepirkties viņu e-veikalos — un tam ir pozitīvs iespaids gan uz pārdošanas apjomu, gan klientu apmierinātību. “Izvēloties mūsdienīgus līzinga servisa pakalpojumus sadarbībā ar ESTO, mēs nodrošinām klientiem ātru un augstas kvalitātes iepirkšanās pieredzi,” norāda Ronalds Feldmanis.
Kādi ir ESTO pircēju ieguvumi?
Ar ESTO maksājuma risinājumiem partneru klienti var būt elastīgāki, pieņemot iepirkšanās lēmumus. Tāpat pirkumi ir klientiem pieejami tieši tad, kad viņiem tie ir nepieciešami. Tā ir abpusēji izdevīga situācija, kurā iegūst gan klients, gan tirgotājs. Atkarībā no individuālām vajadzībām, katrs ESTO klients var atrast sev piemērotu maksājuma risinājumu: bankas maksājumu, debitkartes maksājumu vai "pērc tagad, maksā vēlāk" risinājumus, piemēram, nomaksu un ESTO 3-daļīgo maksājumu.
“ESTO nesen sākuši sadarbību ar iDeal, un mūsu klientiem ļoti patīk ESTO piedāvājums. ESTO nodrošina ērtu, ātru un izdevīgu servisu un trīs dažādas maksājuma metodes, atļaujot mūsu klientiem izvēlēties sev piemērotāko,” norāda Latvijas reģiona iDeal Group vadītājs Nikolajs Zaikins, atzīstot apmierinātību ar sadarbību.
ESTO digitālo maksājumu rīks ļauj klientiem iegādāties preci vai pakalpojumu tagad un maksāt par tiem vēlāk — klients var sadalīt maksājuma summu vairākās daļās, izvēloties sev ērtāko nomaksas periodu.
ESTO 3 (jeb 3-daļīgais maksājums) ir partneru klientu iecienītākā maksājuma metode. Tā ļauj sadalīt maksājumu 3 vienādās daļās bez papildus piemaksām. Pirmais maksājums vienmēr ir jāveic nākamajā mēnesī pēc pirkuma veikšanas.