“Ja riepas pamatā ir gaisa spiediens un tai strauji pazūd gaiss vai rodas kāda cita problēma ar riepu, transportlīdzeklis vairs nevar turpināt ceļu. Savukārt bezgaisa riepas šādos gadījumos joprojām funkcionē, jo tajās ir iestrādāti īpaši drošinātāji. Bezgaisa riepu struktūra nodrošina, ka tā var zaudēt vairākus savienojošos elementus, bet turpināt braukt vēl daudz kilometrus. Vēl viena liela priekšrocība bezgaisa riepām ir komforts – ar bezgaisa riepām transportlīdzeklis var pārvadāt lielāku svaru nekā ar gaisa riepām,” turpina Maiks Račita.
Šīs inovācijas dzinējspēks ir Goodyear vīzija par ilgtspējīgu nākotni. Diemžēl nereti gaisa riepas tiek izņemtas no ekspluatācijas agrīnā posmā to pārduršanas vai citu problēmu dēļ, jo, piemēram, gaisa spiediens netiek pareizi uzturēts. Tomēr ar bezgaisa riepām nav šādu problēmu, līdz ar to tiek samazināts atkritumu daudzums, kas saistīts ar riepām. Riepas, kas pildītas ar gaisu, tuvākajā laikā nekur nepazudīs, bet bezgaisa modelis piedāvā virkni jaunu iespēju. Tas ietaupa laiku, kā arī palielina veiktspēju un komfortu.
Pateicoties e-videi un multimodālo transporta veidu attīstībai, ražotāji bezgaisa riepas var pārbaudīt, testēt un līdz ar to izdarīt secinājumus, uzlabojot rezultātu. Lai gan gaisa riepām joprojām būs liela nozīme nākotnē, jaunu riepu projektēšana ir nākamais līmenis. Goodyear bezgaisa riepas nodrošinās ilgtspējīgu risinājumu, kas palīdzēs veidot virzību nākotnē.