1. mīts: Pašbraucoši automobiļi būs tādi paši kā parastie, tikai bez autovadītājiem.
Aerodinamika ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas raksturo ikvienas automašīnas darbības diapazonu un vienlaikus ietekmē tās dizainu. Lai arī pieaug transportlīdzekļu automatizācija, eksterjers nepiedzīvo tik straujas izmaiņas. Tomēr ir skaidrs, ka nākotnē arvien lielāka uzmanība, lai izceltu savu individualitāti, tiks pievērsta tieši interjeram. Pasažieru komforts būs prioritāte, tāpēc sēdvietu novietojums var variēt arvien vairāk, paredzot dažādus braukšanas virzienus.
2. mīts: Kad programmatūra būs izstrādāta un pieejama, autonomie automobiļi varēs braukt jebkur.
Lai pašbraucošie automobiļi varētu piedalīties ceļu satiksmē, uzticama un vispusīgi droša programmatūra sekmēs autovadītāju drošu dalību ceļu satiksmē. Tas pakāpeniski mainīs mūsu pilsētu izskatu: šī mērķa sasniegšanai ir jāpaplašina infrastruktūra, iekļaujot viedos luksoforus un ceļu sensorus. Pilsētas kļūs digitālākas, nodrošinot piemērotu ekosistēmu aizvien lielākam šādu automobiļu skaitam.
3. mīts: Braukšana ar pašbraucošiem automobiļiem nebūs tik interesanta.
Šis mīts ir acīmredzams trauksmes avots automobiļu mīļotājiem: viņi tiek nolemti neaktīva pasažiera lomai. Daži baidās, ka viņu automobilis neļaus viņiem braukāt pa visu valsti un izbaudīt prieku, ko sniedz sajūta, kad kāja ir uz pedāļa, savukārt rokas – uz stūres. Taču patiesībā viss ir pretēji: prieks, ko mēs gūstam, sēžot pie stūres, nebeigsies līdz ar pašbraucošu automobiļu ienākšanu mūsu ikdienā. Neviens ražotājs saviem klientiem neliegs auto vadīšanu pašu spēkiem. Vadītājs pats varēs izlemt, kuros brīžos vadības grožus uzticēt pašam auto, piemēram, sastrēgumu laikā.