Labs piemērs tam ir jau pieminētais Peugeot 508 PSE ar e-Save funkciju. Izmantojot šo funkciju, hibrīdakumulatori tiek uzlādēti ne tikai bremzēšanas laikā, kad darbojas reģenerācijas sistēma, bet arī no iekšdedzes dzinēja. Tādā veidā pat tad, kad elektrība beidzas, nospiežot attiecīgo pogu, ir iespējams pārliecināties, ka akumulatorā ir pietiekami daudz jaudas, lai, ierodoties pilsētas centrā, var braukt klusumā un bez kaitīgajiem izmešiem.
Tātad būtībā jebkurš plug-in hibrīds, pat pēc tam, kad beigusies elektrība, darbosies vismaz kā parastais hibrīds un palīdzēs ietaupīt degvielu. Galvenās atšķirības slēpjas tajā, kādas ir iespējas hibrīdauto uzlādēt, lai ar elektrību veiktu pēc iespējas lielāku attālumu.
Hibrīdauto piedziņas atšķiras
Pēc elektroenerģijas resursu izsmelšanas dažādu hibrīdauto dinamika samazinās atšķirīgi. Tiesa, tas ir atkarīgs no automašīnā uzstādīto dzinēju jaudas.
Piemēram, Volkswagen savos hibrīdmodeļos parasti uzstāda 1,4 litru benzīna dzinēju ar 150 ZS un 110 ZS elektromotoru, kuri tandēmā dzen priekšējos riteņus.
Sportiskā franču Peugeot 508 PSE priekšējos riteņus tikmēr darbina 1,6 litru benzīna dzinējs ar 200 ZS, un tam papildus strādā divi 110 ZS elektromotori, kas uzstādīti uz priekšējās un aizmugurējās ass. Tādējādi, kad akumulators ir izlādējies, šī modeļa jaudas izmaiņas neizbēgami būs pamanāmākas. Tomēr svarīgāk ir tas, ka šādas konstrukcijas hibrīdpiedziņa rada efektīvu četru riteņu piedziņu, un visu riteņu piedziņas īpaši precīzā elektriskā transmisija ievērojami veicina automašīnas stabilitāti un drošību uz ceļa.
Tieši šo faktu Peugeot izmanto arī savā SUV modelī 3008, kura 300 ZS spēcīgā plug-in hibrīda versija ir vienīgā ar pilnpiedziņas sistēmu.
No elektrotīkla lādējamos hibrīdus var saukt par zelta vidusceļu starp iekšdedzes dzinējiem un elektromobiļiem, jo Eiropas Savienība ar savām ļoti stingrajām vides prasībām paliek apmierināta, bet cilvēks iegūst automašīnu, kas spēj braukt elektriski, taču nav piesieta uzlādes infrastruktūrai.
Spraudņa hibrīdi ir ārkārtīgi populāri daudzās lielākajās Eiropas pilsētās, jo ļauj piekļūt pilsētas centrālajām daļām, kurās nereti atļauts iebraukt tikai ar elektromobiļiem. Tāpat atsevišķās valstīs šāda veida automašīnu pircēji un vadītāji saņem dažādus atvieglojumus.