23. jūnijā tika prezentēts pirmais Kembridžas hercogienes Ketrīnas un prinča Viljama dubultportrets. Gleznu pasūtīja slavenajam britu māksliniekam Džeimijam Koretam.
Kāpēc Kembridžas hercogu portrets vēsta, ka karaliene vēlas Ketrīnu redzēt kā karalieni?
Tagad vēsturiskais objekts ir apskatāms Kembridžas Universitātes muzejā.
Skaists un dzīvespriecīgs - tā varētu raksturot hercogu portretu, kurā Ketrīna un Viljams, nepiespiesti apskāvušies, bezrūpīgi smaida.
Kembridžas hercogiene māksliniekam pozēja smaragdzaļā "The Vampire's Wife" kleitā, kurā hercogiene redzēta vairākkārt iznākam sabiedrībā. Izskats tika papildināts ar ikoniskajām "Manolo Blahnik" satīna auduma kurpēm ar dekoratīvu sprādzi.
Bet visvairāk sabiedrības uzmanību piesaistīja piespraude, kas rotāja hercogienes tērpu. Izrādās, šo no briljantiem un pērlēm darināto rotu Keitai dāvinājusi pati karaliene Elizabete II, un tās īpašā nozīme neliek šaubīties par karalienes simpātijām pret mazdēla dzīvesbiedri.
Viņas Majestātes rotājums tiek saukts par "Kembridžas hercogienes saktu", un to 19. gadsimta sākumā izgatavoja "Garrard" juvelierizstrādājumu nams. Sākotnēji tā tika izgatavota Hesenes-Kaseles princesei Augustai, kura bija Kembridžas hercoga Ādolfa sieva. Līdz ar to sanāk, ka viņa bija Mērijas Viktorijas fon Tekas jeb karalienes Mērijas vecmāmiņa un tieši tas spēlē izšķirošo lomu, kāpēc šī rotaslieta ir nozīmīga karalienei. Tekas Mērija, kas bija karaļa Džordža VI māte un Elizabetes II vecmāmiņa, darīja visu, lai Elizabete II pēc dēla nāves kāptu tronī.
Zināms, ka viņa piespraudi savai mazmeitai uzdāvināja 1953.gadā – īsi pirms viņas nāves un dažus mēnešus pirms Elizabetes kronēšanas ceremonijas.
Klīst baumas, ka šī īpašā karalienes dāvana ir sava veida Ketrīnas "kronēšanas" žests.