tiks noteikta arī riepu atrašanās vieta, nobraukums, protektora nodiluma un riepu saķeres līmenis, kā arī tiks veikts riepu slodzes vērtējums un vispārēja riepas spiediena pārbaude.
Pateicoties spiediena pārbaudei, autovadītāji varēs arī ietaupīt degvielu. Ražotājs plāno, ka nākotnē SigthLine tiks integrēts automobiļos un brīdinās par akvaplanēšanu, nodrošinās vispārēju riepu stāvokļa uzraudzību, kā arī pildīs citas svarīgas funkcijas. Pilns aparatūras risinājums būs pieejams 2015.gada un jaunākiem kravas transportlīdzekļiem, piemēram, Ford Transit, Mercedes Spinter un Ram Promaster. SightLine darbosies, pateicoties OBD II sargspraudnim un riepas iekšpusē piestiprinātiem sesoriem.
"Mēs tiecamies uz to, lai atvieglotu transportlīdzekļa vadīšanu un apkopi līdz pat risinājumam, kurā lietotne automātiski piesaka apmeklējumu servisā. Piemēram,
saņemot brīdinājumu, ka nākamajos 500 kilometros nodils riepas, lietotne jau automātiski ieplāno tikšanos ar vēlamo riepu tirgotāju.
Transportlīdzekļa vadītājam ierodoties servisā, riepas jau būs pasūtītas un pieejamas. Viņam par to vairs nebūs jāuztraucas vai jāveic papildu darbības - to visu pārvaldīs lietotne," skaidro Sosija Kauserete Džostena (Sosia Causeret Josten).
SightLine uzlabos arī drošību uz ceļa. Ar šo tehnoloģiju ABS bremžu sistēma varēs ātrāk reaģēt un samazināt bremzēšanas ceļu, balstoties uz datiem par riepu stāvokli.
Ja transportlīdzekļa riepas būs pārāk nodilušas, transportlīdzeklis netiks iedarbināts.
Šī funkcija būs īpaši svarīga bezpilota transportlīdzekļiem, jo tiem dažādās situācijās uz ceļa ir jāreaģē pašiem. Tādējādi tiks samazināti negadījuma riski.
Ar šo inovāciju Goodyear tuvojas mērķim līdz 2027.gadam izveidot jaunu riepu un servisa pasauli, pastiprinot datu, sensoru un mākslīgās intelekta nozīmi. Koncentrējoties uz autoparkiem, bezpilota transportlīdzekļiem, savienojošajiem elementiem, elektriskiem un ilgtspējīgiem risinājumiem, Goodyear no riepu ražotāja pakāpeniski kļūst par mobilitātes veicinātāju.