Dinamisks, spēcīgs un ar tīru aerodinamiku: Volkswagen sniedz priekšskatījumu par zīmola pirmo globālo pilnībā elektrisko sedanu. Paredzams, ka Ķīnas sērijveida versija tiks izlaista 2023. gada otrajā pusē. Nedaudz vēlāk Emdenē tiks sākta arī Eiropas modeļa ražošana.
Tā izskatīsies elektriskais VW Passat
"Ar ID. AERO izstādes auto, mēs sniedzam priekšskatījumu par nākamo VW elektrisko transportlīdzekļu saimes pārstāvi. Automašīna ar emocionālu, taču ļoti aerodinamisku dizainu, vairāk nekā 600 kilometru sniedzamību, izcilu plašumu un izcilu interjeru," saka Ralfs Brandšteters, Volkswagen Passenger Cars izpilddirektors. "Izmantojot mūsu ACCELERATE stratēģiju, mēs pilnā ātrumā virzām mūsu modeļu klāsta elektrifikāciju. Pēc ID.4 šis modelis būs mūsu nākamā globālā automašīna."
ID. AERO pirmo reizi pārnes Volkswagen elektrisko transportlīdzekļu dizaina valodu uz sedanu. Vējš optimāli plūst pāri aerodinamiski veidotajai priekšējai un jumta sekcijai, un spoilerim aizmugurē, kas veicina stabilitāti. Klasiskie durvju rokturi aizstāti ar apgaismotām pieskāriena virsmām, kas vēl vairāk samazina gaisa pretestību.
ID.AERO ir krāsots Polar Light Blue Metallic — gaiši metāliskā tonī, kura krāsu pigmenti rada zeltainu mirdzumu, kad gaisma uz to trāpa pareizi. Jumts ir apstrādāts spīdīgi melnā krāsā, lai kontrastētu ar virsbūvi.
Konceptauto ir gandrīz piecus metrus garš un tika izstrādāts tā, lai būtu īpaši aerodinamisks. Tā eleganti slīpais kupejas stila jumts palīdz sasniegt izcilu pretestības koeficientu 0,23. Volkswagen moduļu elektriskās piedziņas platforma (MEB) nodrošina arī īsas pārkares, garu riteņu bāzi un īpaši plašu salonu. ID AERO ir jaudīgs litija jonu akumulators ar 77 kWh ietilpību. Pateicoties efektīvas piedziņas un ļoti labo aerodinamisko īpašību mijiedarbībai, ID. AERO sniedzamība ir līdz 620 kilometriem WLTP ciklā.
Paredzams, ka Eiropas AERO no montāžas līnijas Emdenes rūpnīcā nobrauks 2023. gadā.