Normālos apstākļos ar pilnībā uzlādētu elektrisko furgonu, piemēram, e-Expert, ko Auto Bild redaktors vispusīgi izmēģināja tālajā braucienā, var veikt līdz 330 km (WLTP rādītājs). Vēl viens svarīgs aspekts ir praktiskums: elektroauto kravnesība neatšķiras no iekšdedzes versijām. Turklāt, tā kā piedziņa ir vienkāršāka un ir daudz mazāk dilstošu daļu, parādās vēl viens izdevīguma aspekts. "Elektroauto apkope ir daudz vienkāršāka. Lielāko daļu mezglu kontrolē elektronika, kas informē vadītāju par to stāvokli. Un, kas nav mazsvarīgi, - ja brauc pa pilsētu, ir daudz vietu kur uzlādēt," norāda eksperts.
Akumulators ir viens no dārgākajiem elektroauto elementiem, taču ražotāji tiem dod pietiekami garu garantiju. Piemēram, jaunajiem Peugeot augstsprieguma akumulatoriem ir 8 gadu jeb 160 000 km garantija. Šāds periods pārsniedz tipisku līzinga un operatīvā līzinga termiņu.
Auto īpašnieku ērtībām ražotāji piedāvā viedierīču lietotnes, ar kurām var attālināti uzraudzīt uzlādes ātrumu un līmeni. Tas ietaupa laiku, jo, kad rezerves atjaunotas gandrīz līdz maksimālajam punktam, uzlāde palēninās, tāpēc nav jēgas ilgāk gaidīt.
Uzlādes jauda, kādu var pieņemt elektroauto, ir ļoti svarīga, jo no tās atkarīgs uzlādes ātrums ikdienā, un tā norāda, vai būs iespējams izmantot ātrās stacijas. "Universāls padoms visiem tiem, kas brauc daudz, - vienkārši nelaidiet garām nevienu iespēju uzlādēt mašīnu. Ja, piemēram, ierodaties noliktavā un iekraušanas vai izkraušanas laikā ir brīva pusstunda, pieslēdziet mašīnu stacijai. Izmantojot visas šādas iespējas, akumulatora rezervēm nevajadzētu radīt raizes," rezumē eksperts Vitolds.