Daudziem jaunajiem modeļiem dažādas papildu iespējas slēpjas arī multivides sistēmas izvēlnē, kā arī ir automātiskā tālās gaismas pārslēgšana. “Pat pieredzējuši autovadītāji mēdz piemirst pārslēgties uz tuvajām gaismām un apdraud pretimbraucējus. Automātiskās gaismas ir lieliska lieta, jo vairs nav jāpiedomā, vai konkrētajā brīdī ir ieslēgts pareizais gaismu režīms, un nav jāraizējas, ka kādu apžilbināsi. Tas ļauj koncentrēties tikai uz pašu braukšanu,” norāda Guntars.
Cita ne visiem zināma funkcija ir saistīta ar atpakaļgaitu. Ja ieslēdz atpakaļgaitu, ārējie spoguļi pagriežas tā, lai vadītājs parkojoties redzētu apmali. Piemēram, Kia EV6 elektroauto šis asistents ir standarta aprīkojumā, taču ir jāzina, kā to ieslēgt. Funkcija ir neaktīva, ja spoguļu regulēšanas slēdzis atrodas neitrālā stāvoklī pa vidu. Ja vadītājam vajadzīga palīdzība labajā pusē, slēdzis jāpārslēdz uz šo pusi un otrādi.
EV6 ir arī vairāki citi interesanti palīgi, kas ir svarīgi tieši elektromobiļiem. Mūsdienīgi elektroauto tiek aprīkoti ar modernām enerģijas atgūšanas sistēmām, kas bremzēšanas enerģiju pārvērš elektriskajā, palielinot atlikušā nobraukuma rezervi. Turklāt rekuperācijas sistēma var būt regulējama, kas palielina auto efektivitāti. Šo sistēmu parasti vada ar svirām pie stūresrata un izmanto atkarībā no situācijas: braucot pa kalnainu apvidu un lejup pa kalnu, var ieslēgt intensīvu režīmu, bet uz šosejas to var pilnībā deaktivizēt.
Bet tas vēl nav viss. EV6 elektroauto ir arī i-Pedal, kas ieslēdzas kopā ar visaugstāko rekuperācijas līmeni. Šī funkcija ļauj braukt, izmantojot tikai akseleratora pedāli, jo rekuperācijas sistēma bremzē tik spēcīgi, ka spiest darba bremzes gandrīz nav nepieciešams. Ko darīt, ja vēlaties maksimālu rekuperāciju, bet bez i-Pedal? Šo funkciju var ieslēgt, turot nospiestu labo sviru pie stūresrata. Tad rekuperācija darbosies ar maksimālu jaudu, bet i-Pedal netiks aktivizēts.