Kas attiecas uz dinamiku, pateicoties elektromotora spējai uzreiz sasniegt maksimālo griezes momentu, auto spēj diezgan strauji paātrināties no vietas. Turbokompresoram, lai pārvarētu turbobedri un sasniegtu maksimālo efektivitāti, ir nepieciešams laiks, savukārt hibrīds var būt patiešām dinamisks. Tas, cik tieši dinamisks, - tas, es domāju, jūs patīkami pārsteigtu," stāsta Māris.
To apstiprina arī jaunāko plug-in modeļu tehniskie parametri. Hyundai Tucson 1,6 litru benzīna un elektromotora kopējā jauda ir 230 ZS un griezes moments 350 Nm. Septiņvietīgā Santa Fe SUV hibrīddzinēja jauda ir vairāk nekā 260 ZS. Šajos modeļos izmantotais elektromotors attīsta 90 ZS un 300 Nm, tāpēc labu dinamiku var baudīt, braucot arī tikai elektriskā režīmā.
Lielāka tālākpārdošanas vērtība
Māris Gaugers, kurš savā karjerā testējis ne mazums hibrīdauto, atklāj vēl vienu šīs tehnoloģijas priekšrocību, kas varētu kļūt aktuāla jau tuvākajā nākotnē. "Eiropā pastāvīgi tiek ieviesti ekoloģiski ierobežojumi, nodokļi un prasības, kas pēc dažiem gadiem varētu ietekmēt otrreizējo tirgu. Piemēram, šodien mašīna ir ekonomiska, bet jau pavisam drīz otrreizējā tirgū tā var nebūt pieprasīta, jo nodokļi par to būs krasi pieauguši. Šajā ziņā hibrīds būtu labāks ieguldījums."
Mūsdienu dažādā hibrīdpiedziņa maina sabiedrības skatījumu uz šādām sistēmām. Pirms divdesmit gadiem to lielākā priekšrocība bija spēja samazināt degvielas patēriņu, bet šodien tās ļauj braukt ne tikai ekonomiski, bet arī dinamiski. Turklāt plug-in hibrīddzinējus var izmantot arī kā visīstāko elektroauto.