Pirmdienas pēcpusdienā "SEB Bankas" klientiem atjaunota ne tikai mobilās darbības lietotne, bet arī novērstas problēmas internetbankas darbībā, liecina bankas pārstāvju paziņojums tviterī.
Atjaunota "Smart-ID", internetbankas un mobilās lietotnes darbība "SEB Bankas" klientiem
Tehnisku iemeslu dēļ šobrīd ir iespējami traucējumi Smart-ID, internetbankas un mobilās lietotnes darbībā. Strādājam, lai maksimāli ātri atjaunotu to pieejamību. Atvainojamies par radītajām neērtībām!
— SEB banka (@SEB_Latvia) July 11, 2022
Bankas pārstāvji ap pulksten 17 informē, ka traucējumi ir novērsti. "Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām," tā teikts paziņojumā.
Savukārt portālam TVNET "SEB Banka" pārstāve Anete Igaune precizēja, ka no aptuveni pulksten 16 visu bankas sistēmu darbība ir atjaunota.
Jau ziņots, ka pirmdien, 11. jūlijā, ap pulksten 11 tehnisku iemeslu dēļ "SEB Bankas" klientiem bija traucējumi Smart-ID, internetbankas un mobilās lietotnes darbībā. Tā banka vēstīja savā tvitera kontā. Tā atvainojās par radītajām neērtībām, kā arī uzsvēra, ka strādā, lai maksimāli ātri atjaunotu pakalpojumu pieejamību.
Arī piektdien, 8. jūlijā, tehnisku iemeslu dēļ "SEB Bankas" klientiem "Smart-ID" bija pieejams ar ierobežojumiem. "SEB Bankas" korporatīvās komunikācijas vadītāja Anete Igaune tad sacīja, ka problēma, visdrīzāk, nav saistīta ar kiberuzbrukumiem.