Aizmirsti solījumi lielākas peļņas vārdā: "Netflix" lielu pārmaiņu priekšā

Raksta foto
Foto: Reuters / Scanpix

Turpmāk “Netflix” būs iespējams skatīties ar reklāmas pauzēm – gluži kā tradicionālo televīziju. Straumēšanas pakalpojums “Netflix” panācis vienošanos ar tehnoloģiju gigantu “Microsoft”, kas būs galvenais “Netflix” globālais tehnoloģiju un pārdošanas partneris. Tikmēr straumēšanas pakalpojuma lietotāji par šādu iespēju nav sajūsmā un draud atcelt savus abonementus.

Pirms sešiem gadiem “Netflix” līdzdibinātājs un līdzvadītājs Rīds Heistings teica: “Savas karjeras laikā esmu redzējis ne vienu vien lielisku uzņēmumu, kas ar laiku nespēj pielāgoties jauniem konkurences noteikumiem. Rezultāts – smags kritiens no zvaigznēm."

Seši gadi pagājuši, un šis citāts atkal ir aktuāls. Tikai Heistingam pašam. Lai glābtu "Netflix" no tālākas lejupslīdes, kompānijas vadība jau paguvusi atteikties no saviem solījumiem izvairīties no reklāmām "Netflix" platformā. Turklāt - ir panākta vienošanās ar "Microsoft", kas palīdzēs īstenot reklāmu politiku "Netflix". Ir skaidrs - populārais straumēšanas serviss ir lielu pārmaiņu priekšā. Kādas tās būs?

Svarīgākais
Uz augšu