Kamēr darbinieku vidū bija vērojama skaidra nostāja par darbu klātienē vai attālināti, pretēja situācija bija kompānijas vadībā. Kompānijas vadītāji baidījās par to, ka klātienes kontakta trūkums ietekmēs uzņēmuma darba kultūru.
“Tāpēc bija vērojama zināma spriedze starp to, kas nepieciešams biznesam, un to, kas nepieciešams darbiniekiem,” teica “Showpad” cilvēkresursu vadītāja Kellija Košmana.
Pašlaik kompānija vienojusies, ka tas, cik bieži cilvēki nāks uz darbu klātienē, ir atkarīgs no katras darba komandas.
“Bija ļoti daudz un sarežģītas sarunas vadības līmenī, kā panākt ideālu balansu, lai tiktu sniegts labākais rezultāts biznesam, kā arī – lai tiek ņemtas vērā darbinieku intereses,” tā Košmana.
Cik svarīgs ir klātienes darbs birojā?
Pirms nosaka uzņēmuma politiku attiecībā uz klātienes un attālināto darbu, digitālās nodarbinātības uzņēmums “Thoughtful Automation” meklē korelāciju, vai ir kāda saistība starp darbinieku veiktspēju dienās, kad tiek strādāts no mājām, un dienās, kad tiek strādāts klātienē.
Uzņēmums savu darbību sāka 2020. gadā kā pilnībā attālināti strādājoša kompānija. Tomēr, kompānijai augot, tā atvēra biroju Čikāgā, un arī darbiniekiem tika dota iespēja pārcelties – turklāt apmaksājot visas pārcelšanās izmaksas.
Tagad lielākā daļa uzņēmuma darbinieku dzīvo Čikāgā. Neraugoties uz to, daudzi strādājošie uz darbu klātienē nāk retāk, nekā gribētos.
“Vienā no mūsu kopējām sapulcēm bija sarežģīts jautājums un bija skaidrs – ir nepieciešams noteikt politiku, kā strādāt tālāk. Pašlaik ir tā, ka normāli ir nākt uz darbu klātienē trīs dienas nedēļā, bet divas vai mazāk dienas ir sliktāk, nekā gaidīts,” tā “Thoughtful Automation” vadītājs Alekss Zekofs. Tāpēc pašlaik uzņēmums eksperimentē ar dažādiem darbības modeļiem.