"Saskaņa" līdz šim noslēgusi līgumus par 179 164 eiro, "Attīstībai/Par" - par 139 253 eiro, NA - 101 776 eiro, Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) - 92 001 eiro, "Konservatīvie" - 71 404 eiro, "Jaunā Vienotība" - 34 774 eiro, "Suverēnā vara" - 16 940 eiro, "Stabilitātei" - 6298 eiro, "Liepājas partija" - 3508 eiro, "Progresīvie" - 665 eiro, Latvijas Reģionu apvienība - 158 eiro, Latvijas Krievu savienība - 60 eiro, "Kustība "Par!"" - 45 eiro, bet "Republika" - par 40 eiro.
Izdevumu struktūra liecina, ka partijas pārsvarā saslēgušas līgumus par vides reklāmām, bet, piemēram, ZZS lauvas tiesu līgumu noslēgusi par reklāmām radio, bet "Jaunā Vienotība" - par aģitāciju presē.
KNAB skaidroja, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem vai dāvinājumiem.
Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā reklāmas pakalpojumu sniedzējiem un aģitācijas veicējiem ir obligāts pienākums par visiem noslēgtajiem reklāmas līgumiem informēt KNAB. Informācija par noslēgtajām līgumsaistībām jāiesniedz triju dienu laikā pēc to noslēgšanas.