Jāks iegādājies mašīnu Tallinā no kāda kunga vārdā Jevgeņijs, kurš nodarbojas ar auto tirdzniecību. Pirkšanas brīdī viss bijis kārtībā, taču drīz vien atklājies, ka mašīnas dzinējam ir tehniskas problēmas un sazināties ar Jevgeņiju vairs nav iespējams. Ko darīt šādā situācijā?

Šī gada 2. aprīlī Jāks Tallinā iegādājās automašīnu "Mazda CX5", par to samaksājot 13 000 eiro. No Vācijas atdzītā automašīna izskatījās perfektā stāvoklī. Jāku gan satrauca fakts, ka pārdevējs viņam neiedeva nekādu informāciju par pēdējiem automašīnas tehniskās apskates datiem.

Drīz vien sākušās problēmas ar automašīnu. Panelī iedegās dzinēja lampiņa, un Jāks uzreiz veda mašīnu uz remontu. Tiesa, ar to problēmas nebeidzās. Jāks pie automehāniķiem brauca otro, trešo, ceturto reizi, un tad viņam apnika. Viņš vērsās pie "Elu24", lai medijs sazinās ar autotirgotāju. Jevgeņijs vairs neatbildēja nedz uz Jāka e-pastiem, nedz zvaniem, lai gan automašīnai bija devis sešu mēnešu garantiju.